Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 września 2025 (poniedziałek)

Specjalista/specjalistka służby leśnej - Łokacz Mały, wielkopolskie

Data dodania: 2025-09-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Pracodawca: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0438

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mickiewicza 1, 64-761 Łokacz Mały, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie ewidencji obrotu drewna i użytków niedrzewnych w podsystemie GOSPODARKA TOWAROWA w SILP.
2) Prowadzenie sprzedaży detalicznej drewna i użytków ubocznych, fakturowanie, uzgadnianie na bieżąco stanów drewna z ewidencją leśnictw, rozliczanie zaliczek na drewno.
3) Obsługa interfejs REJESTRATOR SILP.
4) Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem niedoborów i nadwyżek drewna; przygotowywanie i rozliczanie inwentaryzacji drewna.
5) Sprawdzanie i ewidencjonowanie wywozu drewna (kwity wywozowe), specyfikacje manipulacyjne, faktury.
6) Obliczanie wartości zapasów drewna oraz szyszek i nasion (TKW).
7) Sporządzanie miesięcznych sprawozdań ze sprzedaży drewna C-01.
8) Wystawianie dokumentów związanych z rozchodem drewna i produktów niedrzewnych na potrzeby Nadleśnictwa oraz na deputaty dla pracowników.
Prowadzenie ewidencji w ramach deputatu opałowego i opalania kancelarii.
9) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z szacunkami brakarskimi oraz opracowywanie rocznego planu pozyskania.
10) Koordynacja wykonania planu cięć i pozyskania drewna.
11) Przygotowywanie danych do SIWZ.
12) Prowadzenie kontroli oraz przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z leśnictw (w tym druki ścisłego zarachowania).
13) Sporządzanie meldunków i sprawozdań w zakresie stanowiska dla jednostek nadrzędnych i dla osób uprawnionych.
14) Prowadzenie ewidencji płytek do znakowania drewna.
15) Weryfikacja merytoryczna dokumentów i operacji gospodarczych dotyczących pozyskania i zrywki drewna.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 020 do 8 020 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik leśnik*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Wymagania obligatoryjne:
1) wykształcenie wyższe leśne i 2 lata pracy lub średnie leśne i 4 lata pracy
2) spełnienie wymogów określonych w art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (Dz. U. 2025 poz. 567),

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP, SILPweb),
2) znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
3) ukończenie stażu w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych zakończonego egzaminem z wynikiem pozytywnym,
4) ukończony kurs brakarski,
5) prawo jazdy kategorii B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
NIP: 7630011210
REGON: 570064429
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mickiewicza 1, 64-761 Łokacz Mały, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dominika Freiwald
Nr telefonu: 67 256 40 97
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia,
dane kontaktowe (w tym adres e-mail), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
przebieg dotychczasowego zatrudnienia opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) oświadczenie kandydata o spełnianiu wymagań określonych w art. 45 pkt 2
Ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (załącznik nr 1),
4) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych
(załącznik nr 2),
5) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik nr 3)
6) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i stawiane
wymagania w zakresie odpowiadającym stanowisku Specjalisty/Specjalistki
Służby Leśnej,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia, kursy,
8) kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny
dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, potwierdzające
minimalny staż pracy określony dla stanowiska Specjalisty/Specjalistki Służby
Leśnej,
9) inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

Termin, miejsce oraz forma składania ofert:
1) dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie na skrzynkę mailową:
rekrutacja.krzyz@pila.lasy.gov.pl do 15.09.2025 r. do godz. 15.00.
2) w terminie 7 dni od upłynięcia terminu składania ofert Komisja przeprowadzi
formalną ocenę ofert kandydatów pod kątem spełniania wymogów niezbędnych
i dodatkowych zawartych w ogłoszeniu, w tym złożenia wszelkich niezbędnych
dokumentów i oświadczeń,
3) ocena prowadzona jest według formuły spełnia/nie spełnia.
4) wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne ogłoszenia zaprasza się do następnego etapu jakim jest rozmowa kwalifikacyjna (o terminie i miejscu kandydaci zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej),
5) podczas rozmowy kwalifikacyjnej członkowie komisji dokonują oceny kandydata
w odniesieniu do wymagań niezbędnych i doświadczenia zawodowego,określonych w ogłoszeniu o naborze,
6) Komisja dokonuje oceny wiedzy i umiejętności zaproszonych na rozmowę
kwalifikacyjną kandydatów (zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 3 za każdą
odpowiedź) co zostanie szczegółowo opisane w sporządzonym protokole,
7) o wynikach postępowania rekrutacyjnego wybrany kandydat zostanie niezwłocznie powiadomiony telefonicznie.

Dodatkowe informacje:
1) jeżeli stosunek pracy z osoba wyłonioną w drodze naboru nie zostanie
nawiązany z różnych przyczyn, możliwe jest zatrudnienie na tym samym
stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych
w protokole tego naboru, bez potrzeby przeprowadzania kolejnego naboru,
chyba że osoba wybrana była jedynym kandydatem,
2) dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną poddane komisyjnemu zniszczeniu i trwałemu usunięciu z nośników elektronicznych po upływie 60 dni od dnia podpisania umowy o pracę z wybranym kandydatem,
3) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną
dołączone do jego akt osobowych,
4) dokumenty aplikacyjne dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu
lub które zostaną złożone w sposób niezgodny z ogłoszeniem nie podlegają
rozpatrzeniu ani zwrotowi do nadawcy. Dokumenty te ulegną komisyjnemu
zniszczeniu,
5) nadleśnictwo nie zwraca kosztów związanych z naborem oraz nie zapewnia
mieszkania.
6) postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko może być unieważnione
przez Kierownika jednostki w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu 538 436 938, 67 256 40 97, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 14:00 u Pani Dominiki Freiwald - specjalisty ds. pracowniczych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności