Numer oferty: StPr/25/1045
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Karkonoska 9, 58-305 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizowanie i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rachunkowości dla kilku spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunowości i MSR.
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
Nadzór nad prawidłowością sporządzanej sprawozdawczości wewnetrznej i zewnetrznej, w tym rocznego sprawozdania finansowego w formie skondensowanej zgodnie z MSSF.
Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych oraz ich wprowadzanie.
Optymalizacja procesów ksiegowych i wdrażanie uprawnień.
Zarządzanie i rozwój zespołu księgowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 15 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Płaca 15.000 brutto, laptop, telefon służbowy, opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinasowanie do wypoczynku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Praktyczna znajomośc zasad prowadzenia ksiegowości, przepisów prawa podatkowego, ustaw o rachunkowści, międzynarodowych standardów rachunkowości, doświadczenie w obsłudze kilku podmiotów gospodarczych , umiejetność samodzielego sporządzania sprawozdań finansowych Spółki oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej, ustalanie zasad polityki rachunkowości i współpraca ze służbami księgowymi jednostki dominującej oraz podmiotów powiązanych, umiejętność współpracy z audytorami, organami kontrolnymi i instytucjami finansowymi, bardzo dobra znajomośc MS Office, umiejętności analityczne i dokładność w pracy z danymi, dobra organizacja pracy własnej oraz efektywne zarządzanie zespołem, mile widziane uprawnienia na doradcę podatkowego lub biegłego rewidenta, wysokie zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku finansowo-księgowym, w tym minimum 3 lata na stanowisku Głownego Ksiegowego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze "Victoria" S.A. (Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" S.A., Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" w Wałbrzychu, Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" Zakład nr 4 w Wałbrzychu)
NIP: 8860000191
REGON: 000025780
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Karkonoska 9, 58-305 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Strukiel
E-mail: mstrukiel@wzkvictoria.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv+ list motywacyjny przesłanych na adres e-mail : mstrukiel@wzkvictoria.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail