Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 września 2025 (piątek)

Stanowisko urzędnicze ds. zarządzania i utrzymania ruchu w wydziale inżynierii ruchu (nr 2048) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-09-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH I KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ W BYDGOSZCZY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2048

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków został określony w ogłoszeniu o naborze nr 3/2025 na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, umieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej ZDMiKP: https://bip.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/ogloszenia-o-zatrudnieniu/lista-biezacych-ogloszen
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
1) Nadzór nad systemem zarządzania ruchem drogowym i transportem.
2) Nadzór nad prawidłowością wdrażania i realizacji projektów sygnalizacji świetlnych.
3) Planowanie i współdziałanie w zakresie planów rozbudowy systemu ITS.
4) Współpraca z Wydziałem Organizacji Transportu w zakresie dynamicznej informacji pasażerskiej przy wdrażaniu komunikatów specjalnych.
5) Współpraca z dostawcą danych w systemie ITS przy wykonywaniu raportów poprawności funkcjonowania systemu, realizacji priorytetów tramwajowych oraz analizach ruchowych na potrzeby ZDMiKP.
6) Udzielanie odpowiedzi na korespondencję dotyczącą zakresu CZRiT.
7) Wykonywanie badań terenowych w zakresie ruchu drogowego za pomocą dostępnych urządzeń pomiarowych oraz pojazdu MCN (mobilnego centrum nadzoru ruchu).
8) Analizowanie sytuacji ruchowych na podstawie dostępnych narzędzi systemowych i wizualizacyjnych Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem.
9) Opiniowanie projektów sygnalizacji świetlnej planowanych do wdrożenia przez ZDMiKP.
10) Opracowywanie zmian w organizacji ruchu na potrzeby własne ZDMiKP.
11) Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję z zakresu Wydziału Inżynierii Ruchu.
12) Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z działaniem CZRiT.
13) Sporządzanie sprawozdań, raportów i informacji z zakresu prowadzonych spraw.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: przy ul. Toruńskiej 180, budynek piętrowy, schody,
- wyjazdy służbowe w teren,
- rytm zmianowy - 3 zmiany (06:30-14:30, 09:00-17:00, 13:00-21:00)
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiacu sierpniu 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier ruchu drogowego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat.B

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • obsługa komputera - pakiet programów office
  • AUTO CAD - umiejętność posługiwania się programem
Inne wymagania: wymagania związane ze stanowiskiem (niezbędne i dodatkowe) okreslone w ogłoszeniu o naborze nr 3/2025
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe kierunek: budownictwo lub transport, lub pokrewne, albo student ostatniego roku w/w kierunków,
- znajomość przepisów:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drgowego i warunków ich umieszczania na drogach;
- Ustawa Prawo o ruchu drogowym;
- Ustawa o drogach publicznych;
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- prawo jazdy kat. B,
- obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
b/ dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania pakiet Microsoft Office,
- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych,
- ukończenie studiów wyższych o specjalności inżynieria ruchu drogowego,
- znajomość systemu sterowania ruchem SCATS,
- znajomość programów typu CAD, Bentley, Microstation,
- predyspozycje osobowościowe: pracowitość, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH I KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ W BYDGOSZCZY
NIP: 5541006413
REGON: 090476971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 52 582 24 52
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl (zakładka pliki do pobrania),
- oświadczenie kandydata - według wzorów ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl (zakładka pliki do pobrania),
- kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niezbędne wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, referencje, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków itp.),
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach, studiach podyplomowych itp.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście:
w Kancelarii Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, pokój nr 20
- przesłać pocztą na adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a

w terminie do 12 września 2025 roku
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania i utrzymania ruchu".

Inne informacje:
- o zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie,
- dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
- oferty, które wpłyną do ZDMiKP po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane,
- o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w Kancelarii ZDMiKP lub data stempla pocztowego,
- z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń zostanie zawarta kolejna umowa o pracę.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
- stronie internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz
- tablicy informacyjnej ZDMiKP w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a.

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 24 czerwca o ochronie sygnalistów informuje się, że w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ustalona została i obowiązuje, "Procedura zgłoszeń wewnętrznych", z którą można zapoznać się korzystając z następującego odnośnika do Boiuletynu Informacji Publicznej ZMDiKP: https://bip.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/procedura-zgloszen-w-zdmikp
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-09-02
ostatnia aktualizacja: 2025-09-03
Komentarze
Polityka Prywatności