Data dodania: 2025-09-01
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: AGENCJA CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing, ekonomia, zarządzania lub inne
Znajomość języków: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Numer oferty: StPr/25/09256
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stawki 1, 00-193 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów i pomoc w codziennej obsłudze;
- wykonywanie połączeń wychodzących, przedstawianie oferty produktów firmowych i wsparcie w procesie ich zakupu;
- realizowanie planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych Klientów oraz sprzedaży produktów;
- obsługa klienta w kanałach pisanych mail;
- kompleksowa obsługa Klienta na każdym etapie od akwizycji, skończywszy na dosprzedaży usług/produktów dodatkowych oraz utrzymaniu klientów segmentu biznes;
- aktualizowanie bazy danych, wyszukiwanie nowych kontaktów;
- raportowanie raz w tygodniu mailowo;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- premie po wydarzeniach za zaangażowanie;
- pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura);
- możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb;
- jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia;
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę;
- idealny dojazd do pracy Warszawa Stare Miasto;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Opiekun klienta (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing, ekonomia, zarządzania lub inne
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Obsługa urządzeń biurowych
- Pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie: wyższe;
- kierunek/specjalność: marketing, ekonomia, zarządzania lub inne;
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (minimum rok);
- umiejętność samodyscypliny;
- pozytywne nastawienie do sprzedaży;
- znajomość MS Office;
- obsługa urządzeń biurowych;
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy w biurze na stanowisku uwzględniającym obsługę klienta;
- komunikatywna znajomość języka polskiego;
Kontakt: e-mail: kamila.krol@agencjacity.pl oraz Tel: 888 770 651, w godzinach: 14:00 18:00
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AGENCJA CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5252839615
REGON: 38732392100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: INFLANCKA 8, 00-189 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 888 770 651
E-mail: kamila.krol@agencjacity.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail