Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 września 2025 (poniedziałek)

Zastępca dyrektora - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-08-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1075

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Współkierowanie pracą Departamentu Edukacji, Kultury i Sportu oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań będących w kompetencji departamentu, w szczególności w zakresie:
1. Sprawowania bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadań wykonywanych przez Oddział Edukacji i Nauki;
2. Sprawowania bezpośredniego nadzoru nad funkcjonowaniem następujących wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych:
-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Morawicy,
-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Skarżysku - Kamiennej,
-Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach,
-Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach,
-Zespół Szkół Specjalnych przy Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji
w Czarnieckiej Górze;
3. Prowadzenia spraw związanych z otwartymi konkursami ofert na realizację zadań samorządu województwa z zakresu edukacji, kultury, sportu i turystyki;
4. Bieżącej współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu edukacji, kultury, sportu i turystyki;
5. Prowadzenia spraw związanych z zaszeregowaniem i nadawaniem kategorii obiektów hotelarskich, działalnością organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych oraz działalnością przewodników turystycznych i pilotów wycieczek
6. Promowania walorów turystycznych województwa w kraju i poza jego granicami;
7. Przygotowywania i wdrażania programów mających na celu wsparcie i rozwój edukacji publicznej, szkolnictwa wyższego, kultury, sportu i turystyki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 13 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednej z następujących dziedzin naukowych: nauki humanistyczne, nauki społeczne;
3) co najmniej 4-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami
na przedmiotowym stanowisku;
4) udokumentowany co najmniej 3- letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym stanowisku;
5) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
a) ustawy o samorządzie województwa,
b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
c) ustawy o finansach publicznych,
d) ustawy o pracownikach samorządowych,
e) ustawy prawo zamówień publicznych,
f) ustawy Prawo oświatowe,
g) ustawy o systemie informacji oświatowej,
h) ustawy o systemie oświaty,
i) ustawy Karta Nauczyciela,
j) ustawy o sporcie,
k) ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
l) ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
m) ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek
i przewodników turystycznych,
n) ustawy o Polskiej Organizacji Turystycznej,
o) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,
p) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1) studia podyplomowe na jednym z kierunków: zarządzanie w administracji publicznej, zarządzanie oświatą, historia sztuki lub studia menedżerskie;
2) udokumentowane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu obowiązków służbowych w instytucjach realizujących zadania z dziedziny edukacji i nauki;
3) udokumentowana znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1 potwierdzona certyfikatem, dyplomem ukończenia studiów filologii angielskiej lub dokumentem poświadczającym, że to jest język ojczysty kandydata;
4) udokumentowane doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji projektów edukacyjnych, promocji dziedzictwa kulturowego współfinansowanych
ze środków UE lub innych funduszy;
5) prawo jazdy kat. B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
REGON: 291019005
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Janda-Wnuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodnie z załączonym ogłoszeniem nr 052.EKS.1.2025
1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy
o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
9. Lista sprawdzająca
Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenia

opublikowano: 2025-08-29
ostatnia aktualizacja: 2025-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności