Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 września 2025 (poniedziałek)

Dyrektor arterii ckip - Ornontowice, śląskie

Data dodania: 2025-08-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracodawca: ARTeria Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/0350

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) kierowanie działalnością instytucji i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) zarządzanie całokształtem działalnością instytucji oraz zapewnienie ochrony jej mienia,
3) organizowanie i kierowanie pracą merytoryczną i administracyjną instytucji,
4) wykonywanie obowiązków pracodawcy wobec zatrudnionych w instytucji pracowników,
5) sporządzanie i przedstawienie władzom Gminy Ornontowice oraz właściwym instytucjom rocznych planów i sprawozdań merytorycznych oraz finansowych, a także propozycji inwestycyjnych,
6) wydawanie regulaminów instytucji i zarządzeń wewnętrznych,
7) sprawowanie funkcji kontroli wewnętrznej,
8) prowadzenie archiwum zakładowego,
9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy, w szczególności z jednostkami kultury i oświaty oraz pozostałymi sekcjami i klubami sportowymi, organizacjami pozarządowymi, lokalnymi twórcami, zespołami amatorskimi i artystycznymi,
10) współdziałanie z innymi instytucjami kultury i organizacjami zajmującymi się krzewieniem kultury,
11) pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania,
12) prowadzenie działań promocyjnych odzwierciedlających wytyczone w dokumentach strategicznych kierunki rozwoju Gminy, w szczególności w zakresie dziedzictwa kulturowego,
13) realizacja zadań statutowych instytucji i innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz uchwał i zarządzeń organów Gminy,
14) wspieranie, koordynowanie i monitorowanie gminnej polityki senioralnej.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 5 lat
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-178 Teren Gminy Ornontowice
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Ndz, wg systemu pracy (system pracy zadaniowy)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: - (Wynagrodzenie nie może przekraczać limitów określonych w ustawie o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi).

- Data zatrudnienia: Ustalona z wybranym kandydatem po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym tj. w miarę możliwości w ciągu 14 dni roboczych od upływu składania ofert.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: wyższe.
Doświadczenie: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, staż pracy w podmiotach z dziedziny kultury, biblioteki lub sportu.
Umiejętności:
1. znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
2. doświadczenie w organizowaniu wydarzeń, w szczególności imprez plenerowych (kulturalnych, sportowych), koncertów, festiwali, pozostałych projektów artystycznych oraz imprez o charakterze masowym w myśl ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
3. znajomość zagadnień i doświadczenie w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych,
4. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi oraz zdolności menadżerskie, odporność na stres, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, kreatywność, dyspozycyjność,
5. doświadczenie w zarządzaniu finansami, w tym w szczególności finansami publicznymi,
6. doświadczenie we współpracy ze stowarzyszeniami.
Inne wymagania: nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak orzeczenia kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środków publicznych, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2024 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Znajomość języków obcych: angielski komunikatywny
Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie: https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ARTeria Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach
NIP: 9691105231
REGON: 272606335
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Sittek-Goj
Nr telefonu: 32 3306217
E-mail: ug@ornontowice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty:
zgodnie z ogłoszeniem na: https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym), Godziny : Pn.Wt.Cz. 7-15, Śr. 7-17, Pt. 7-13

opublikowano: 2025-08-29
ostatnia aktualizacja: 2025-09-10
Komentarze
Polityka Prywatności