Numer oferty: StPr/25/1281
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pszczyńska 37, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie/wyższe: ekonomiczne lub pokrewne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość podstaw metod zarządzania projektami, doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, podstawy prawa zamówień publicznych; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych w oparciu o dostarczone materiały oraz w odpowiedzi na ogłoszone przetargi, opracowywanie umów handlowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z realizacją i rozliczaniem umów, wystawianie faktur oraz innych dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji z klientami, prowadzenie rejestrów w tym m.in. zapytań ofertowych i zamówień.; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: ekonomista
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- Prawo zamówień publicznych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : doświadczenie w pracy w zespole
[Inne] : Wymagania:
• wykształcenie średnie/wyższe: ekonomiczne lub pokrewne,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość podstaw metod zarządzania projektami,
• doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych,
• komunikatywność,
• umiejętność szybkiego uczenia się,
• dokładność, terminowość,
• umiejętność pracy w zespole
• podstawy prawa zamówień publicznych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG
NIP: 6310200794
REGON: 000022473
Krótki opis działalności gospodarczej: prowadzenie prac badawczo-rozwojowych
Adres www: www.komag.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Ewelina Brychcy
Nr telefonu: 322374437
E-mail: praca@komag.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail