Numer oferty: StPr/25/0476
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,
wydawanie i podpisywanie licencji w imieniu Prezydenta Miasta Suwałk określającej uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionych mu materiałów zasobu,
obliczanie opłat za udostępnianie materiałów zasobu,
sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty,
wydawanie materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac,
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,
przyjmowanie zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wpisywanie ich do ewidencji materiałów tego zasobu,
opatrywanie klauzulą urzędową: materiałów i zbiorów danych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, materiałów zasobu udostępnianych na wniosek oraz w związku ze zgłoszeniem prac lub jego uzupełnieniem, dokumentów i materiałów przeznaczonych dla podmiotu, na rzecz którego wykonawca prac geodezyjnych wykonał prace geodezyjne,
skanowanie materiałów zasobu, sporządzanie spisu i wnioskowanie
o wyłączenie z zasobu materiałów,
przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji i sesji Rady Miejskiej
w wersji papierowej i elektronicznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: 5.000 zł brutto plus dodatek stażowy (uzależniony od stażu pracy) oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
f) wykształcenie wyższe magister inżynier o kierunku geodezja i kartografia,
g) min. 5-letni staż pracy w dziedzinie geodezji i kartografii, w tym 2-letnia praca
w administracji,
h) znajomość przepisów: ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne
i kartograficzne, rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych
i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość realizacji zadań,
b) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
c) obsługa urządzeń biurowych (m.in. ksero, skaner).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Suwałkach
NIP: 8441121381
REGON: 000523376
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Buraczewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) nieposzlakowanej opinii,
b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,
d) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
6) kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1 lub
ul. T. Noniewicza 71A,
przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
3) Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
5 września 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
8. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania w ramach wyboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta