Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 września 2025 (czwartek)

Referent - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-25
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/6544

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.) Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności:
- skanowanie dokumentacji wpływającej do WZON, nadawanie RPW, rejestracja w składzie chronologicznym;
- weryfikacja ewidencji wydawanych decyzji przez specjalistów ustalających poziom
potrzeby wsparcia;
- przygotowywanie dokumentacji w celu przekazania do archiwum zakładowego;
- elektroniczna wysyłka decyzji za pomocą EZD;
- rejestracja wniosków ustalających poziom potrzeby wsparcia w EKSMOON i
wykonywanie ich analizy;
- obsługa infolinii;
- obsługa przyjęć interesantów (przyjmowanie wniosków o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia).
2.) Wydział Spraw Cudzoziemców:
- przyjmowanie wniosków łącznie z kompletowaniem niezbędnych załączników do
wniosków dotyczących udzielania zezwoleń legalizujących pobyt w RP oraz wydawania zezwoleń na pracę dla cudzoziemców, a także wydawanie wytworzonych w tych sprawach dokumentów;
- przyjmowanie wniosków łącznie z kompletowaniem niezbędnych załączników dotyczących wpisania zaproszenia do ewidencji zaproszeń oraz wydawanie sporządzonych w tych sprawach dokumentów;
- udzielanie klientom informacji o sposobie załatwiania spraw w zakresie realizowanym przez Wydział Spraw Cudzoziemców oraz o obowiązujących
w wydziale procedurach;
- wprowadzanie do teleinformatycznego Systemu Pobyt danych w zakresie dotyczących treści i odbioru dokumentów w powyższych sprawach i przygotowywanie wyciągów z wniosków;
- wprowadzenie danych do systemu Cudzoziemcy;
- zakładanie akt spraw i uzupełnianie materiału dowodowego w sprawach prowadzonych przez oddziały;
- wysyłka korespondencji;
- sporządzanie standardowych pism.
3.) Wydział Spraw Obywatelskich:
- przyjmowanie interesantów w sprawach o nabycie obywatelstwa polskiego oraz
potwierdzenia posiadania obywatelstwa polskiego;
- przygotowanie archiwizacji celem przekazania wytworzonej dokumentacji do archiwum;
- udzielanie klientom informacji o sposobie załatwiania realizowanych spraw;
- przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących obywatelstwa oraz egzekucji administracyjnych.
4.) Biuro Logistyki:
A. Kancelaria Ogólna
- przyjmowanie korespondencji zwykłej, rejestrowanej oraz złożonej osobiście przez klientów urzędu i wprowadzanie jej do systemu EZD;
- wysyłanie korespondencji zwykłej i rejestrowanej oraz opracowywanie jej zestawień ilościowo-kwotowych;
- obsługiwanie składu chronologicznego i składu informatycznych nośników danych;
- przyjmowanie klientów oraz informowanie o sprawach załatwianych
w urzędzie;
- obsługiwanie Elektronicznej Skrzynki Podawczej urzędu;
- wykonywanie prac związanych z archiwizacją dokumentów.
B. Oddział Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
- wykonywanie prac związanych z archiwizacją dokumentów oddziału;
- dokonywanie zakupów materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania obiektów;
- sprawdzanie stanu technicznego oświetlenia oraz urządzeń i instalacji elektrycznych będących na wyposażeniu obiektu;
- codziennie dokonywanie wizualnego przeglądu instalacji oświetleniowej na ciągach komunikacyjnych;
- codzienne sprawdzanie stanu technicznego węzłów cieplnych;
- nadzorowanie funkcjonowania urządzeń elektrycznych;
- wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji głównych i kondygnacyjnych tablic rozdzielczych elektrycznych;
- wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw sprzętów, urządzeń i instalacji zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, w tym: naprawa sprzętu elektrycznego, naprawa oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej, naprawa instalacji wodociągowej (zimna woda, ciepła woda i cyrkulacja c.w.u.), naprawa instalacji centralnego ogrzewania;
- kontrola pracy agregatu prądotwórczego jeden raz w miesiącu;
- usuwanie bezzwłocznie zaistniałych awarii bądź zabezpieczanie miejsc awarii przed
wypadkiem z udziałem osób postronnych.
Godziny i dni pracy:
pn. od 7:45 do 15:45 lub 10:00- 18:00
wt. od 7:45 do 15:45 lub 10:00- 18:00
śr. od 7:45 do 15:45
czw. od 7:45 do 15:45
pt. od 7:45 do 15:45
Dni pracy: 5 dni w tygodniu.
Miejsce wykonywania pracy:
ul. Okopowa 21/24, ul. Chmielna 74/76
miasto: Gdańsk
kod pocztowy: 80-810
ulica Smoluchowskiego 18
miasto: Gdańsk
kod 80-214
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: od 4.666,00 zł/mc brutto + dodatek za wysługę lat od wynagrodzenia zasadniczego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dodatek za wysługę lat pracy, korzystanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: uprawnienia:
/dla referenta do O/Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami Biura Logistyki/
- uprawnienia energetyczne w Grupie G1 w zakresie eksploatacji sieci urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym,
- uprawnienia energetyczne w Grupie G2 w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających ciepło oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym,
- czynne prawo jazdy kat. B.
znajomość języków obcych (w mowie i piśmie): mile widziany język angielski.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Lastadia 41, 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Natalia Czapla
Nr telefonu: 587431484
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -

opublikowano: 2025-08-25
ostatnia aktualizacja: 2025-09-08
Komentarze
Polityka Prywatności