Numer oferty: StPr/25/0455
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji mienia MOPR, coroczna weryfikacja ilościowa mienia, prowadzenie okresowej inwentaryzacji, ,prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zamówień publicznych do 130000zł a także sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, dokonywanie zakupów wyposażenia do MOPR , urządzeń biurowych, środków czystości, nadzór i organizowanie pracy Pań sprzątających oraz konserwatora.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dokładność, skrupulatność, uczciwość, zorganizowanie, punktualność, rzetelność
- komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, motywacja do pracy, dyspozycyjność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, inwentaryzacji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
NIP: 8551494769
REGON: 005473105
Krótki opis działalności gospodarczej: opieka socjalna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Ciechanowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście