Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2 września 2025 (wtorek)

Podinspektor ds. organizacyjnych - Czosnów, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Gminy Czosnów
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0497

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gminna 6, 05-152 Czosnów, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zabezpieczenie potrzeb Urzędu w zakresie jego wyposażenia w urządzenia techniczne, materiały, meble i sprzęt biurowy, prasę, publikacje fachowe oraz potrzebne wydawnictwa akcydensowe, a także usługi pocztowe;
Zapewnienie pracownikom obsługi odpowiednich materiałów, sprzętu oraz środków czystości;
Monitorowanie terminów obowiązywania umów oraz przygotowywanie dokumentacji do ich przedłożenia, zmiany lub rozwiązania;
Prowadzenie dokumentacji związanej z BHP i ochroną przeciwpożarową we współpracy ze specjalistami;
Realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (zezwolenia na sprzedaż alkoholu, weryfikacja opłat i oświadczeń);
Realizacja zadań wynikających z ustawy o transporcie drogowym, w tym wydawanie licencji na transport drogowy taksówką;
Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie działań zmierzających do podejmowania decyzji w sprawie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
Realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych oraz porozumienia z Powiatowym Urzędem Pracy ze szczególnym uwzględnieniem spraw dotyczących:
a) prowadzenia ewidencji wykonywania prac społecznie użytecznych;
b) sporządzania dokumentacji o refundację kwoty świadczeń pieniężnych wypłaconych bezrobotnym z tytułu wykonywania prac społecznie użytecznych;
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych niskocennych, oznakowanie środków trwałych, sporządzanie wykazów środków trwałych w poszczególnych pomieszczeniach oraz ich aktualizacja, kontrola gospodarowania środkami trwałymi w budynku Urzędu Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) prawo do korzystania z pełni praw publicznych;
c) pełna zdolnośc do czynności prawnych;
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) nieposzlakowana opinia;
f) znajomość przepisów i umiejętność ich stosowania w praktyce:
- Ustawa Prawo przedsiębiorców;
- Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
- Ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy;
- Ustawa o transporcie drogowym i akty wykonawcze ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
- Ustawa o samorządzie gminnym;
- Ustawa o pracownikach samorządowych;
g) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji w tym palietu MS OFFICE

Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym;
b) umiejętności organizacyjne;
c) umiejętność pracy pod prasją;
d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
e) umiejętność redagowania pism;
f) umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji;
g) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy, samodzielność i efektywność działania

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Czosnów
NIP: 5311283043
REGON: 000533535
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gminna 6, 05-152 Czosnów, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV;
List motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do naboru, opatrzony własnoręcznym podpisem;
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, kursy, zaświadczenia, opinie, referencje)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z ubieganiem się o zatrudnienie;
Oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

Termin składania dokumentów do 02 września 2025 r. do godziny 14:00
Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie osobiście w godzinach pracy urzędu (pokój nr. 35) lub listownie (decyduje data wpływu) na adres Urząd Gminy Czosnów ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów
Prosimy o dopisanie na kopercie: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacyjnych"
Prosimy o podanie na dokumentach numeru telefonu kontaktowego w celu powiadomienia o terminie (godzinie) zgłaszania się kandydatów na selekcję końcową.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

opublikowano: 2025-08-25
ostatnia aktualizacja: 2025-08-26
Komentarze
Polityka Prywatności