Numer oferty: StPr/25/09004
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - dbałość o wykonywanie zadań publicznych oraz środki publiczne, z uwzględnieniem interesu publicznego oraz interesów obywateli;
- zarządzanie zadaniami wydziału;
- zarządzanie pracownikami wydziału;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- zarządzanie ryzykiem;
- przestrzeganie aktów prawa ogólnego obowiązującego i prawa wewnętrznego;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 do 12 700 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Naczelnik / kierownik wydziału
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Prawo kat. B
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem,
- prawo jazdy kat. B,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
znajomość aktualnych przepisów prawnych zawartych w ustawach:
- z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych,
- z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r.
- umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi poczty e-mail oraz sprzętu biurowego,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa,
- umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, uporządkowanie,
- Posiadanie niżej wymienionych cech osobowości:
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność i dyscyplina w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej, odporność na stres/umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach/umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530);
* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 04.09.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Nr telefonu do kontaktu: 22 55 89 787
Praca w godzinach: 07:30 - 15:30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 55 89 787
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530);
* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/