Numer oferty: StPr/25/0759
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stanisława Zgliczyńskiego 4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.prowadzenie spraw kadrowych wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy, w tym m.in.:
-sporządzanie dokumentacji w zakresie umów o pracę, aneksów, porozumień, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu itp.,
-zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
-prowadzenie korespondencji wynikającej ze stosunku pracy,
2.obsługa programu kadrowo-płacowego Agema HR,
3.obsługa programu PŁATNIK,
4.rozliczanie czasu pracy pracowników,
5.prowadzenie rejestru absencji pracowniczej,
6.sporządzanie sprawozdawczości i analiz z zakresu stanu kadrowego,
7.sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych do GUS, PFRON, MRPiPS i innych instytucji,
8.przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby kontroli prowadzonych w obszarze spraw kadrowych,
9.prowadzenie spraw związanych z odbywaniem staży i praktyk w Ośrodku,
10.archiwizowanie dokumentacji,
11.przygotowywanie procedur/zarządzeń właściwych dla realizowanego zakresu zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacje dodatkowe:
a)wymiar czasu pracy: pełny etat,
b)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
c)wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w Płocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6%,
d)praca w budynku MOPS. Miejsce pracy w budynku z podjazdem i windą dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast nie wszystkie drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.nieposzlakowana opinia,
3.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
5.wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na ww. stanowisku,
6.co najmniej 4-letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1.co najmniej 4-letni staż pracy w instytucjach administracji publicznej,
2.co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. kadr w administracji samorządowej,
3.znajomość obsługi programu PŁATNIK,
4.znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego,
5.znajomość ustaw:
-Kodeks pracy,
-o pracownikach samorządowych,
-o pomocy społecznej,
-o systemie ubezpieczeń społecznych,
-o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
-o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
6.znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
7.znajomość rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy,
8.znajomość rozporządzeń wykonawczych do ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
9.znajomość pakietów biurowych wchodzących w skład MS Office,
10.samodzielne planowanie i organizowanie własnej pracy,
11.umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
12.rzetelność, terminowość,
13.odpowiedzialność, dyskrecja.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
NIP: 7741072054
REGON: 004730267
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stanisława Zgliczyńskiego 4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
2.życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany;
3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4.kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
7.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
10.oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Płocku;
11.klauzula informacyjna;
12.inne oświadczenia /zaświadczenia/, kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, ul. Zgliczyńskiego 4, pokój nr 33 lub przesłać pocztą z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy inspektor w Dziale Kadr i Szkoleń w terminie do dnia 01.09.2025 roku, do godz. 10.00 liczy się data wpływu dokumentów do MOPS w Płocku.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas doręczenia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do MOPS w Płocku po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test kwalifikacyjny.
Kwestionariusz osobowy, oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych w MOPS w Płocku i klauzula informacyjna dostępne są na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku www.mopsplock.eu (BIP, w zakładce Praca w MOPS) oraz w Dziale Kadr i Szkoleń MOPS w Płocku.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku przy ul. Zgliczyńskiego 4, 09-400 Płock.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i zatrudnienia pracownika w MOPS w Płocku.