Numer oferty: StPr/25/1186
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Marsz.Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw związanych z:
-aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa;
-naliczaniem wysokości opłat, zmianą stawki procentowej, przesunięciem terminów płatności opłat rocznych, rozłożeniem na raty oraz umorzeniem należności w całości lub w części;
-rozwiązaniem prawa użytkowania wieczystego oraz zmianą okresu jego trwania (wydłużenie/skrócenie terminu).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Data zakończenia: 14.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość przepisów:
-Ustawa o gospodarce nieruchomościami
-Kodeks cywilny
znajomość obsługi pakietu MS Office 365
-kompetencje:
samodzielność
gotowość do uczenia się i samorozwoju
planowanie i organizowanie pracy własnej
-mile widziane:
doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, staż pracy w zakresie gospodarki nieruchomościami,
znajomość obsługi aplikacji TurboEWID,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
umiejętność pracy pod presją czasu
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA GDYNI
NIP: 5860022860
REGON: 000598486
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Marsz.Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Kraszewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys zawodowy;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe na kierunku gospodarka nieruchomościami,
gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, geodezja, prawo lub administracja;
kopie dokumentów potwierdzających minimum pół roku stażu pracy (należy potwierdzić daty rozpoczęcia
i zakończenia stosunku pracy, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu);
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwa skarbowe;
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowanej opinii;
kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia wynikającego z posiadanego orzeczenia
o niepełnosprawności jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Dokumenty należy składać elektronicznie, wypełniając formularz aplikacyjny dostępny po skopiowaniu linka:
https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,4/od-podinspektora-do-starszego-inspektora-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-i-geodezji,612508
bądź w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni
lub przesyłać na adres:
Urząd Miasta Gdyni Wydział Kadr i Szkoleń, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia
z dopiskiem
Od podinspektora do starszego inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji oferta pracy
lub przesłać za pomocą ePUAP.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.um.gdynia.pl/