Numer oferty: StPr/25/1807
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/378
1. prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
3. prowadzenie procedur planistycznych związanych z przygotowywaniem
i uchwalaniem oraz zmianą aktów planowania przestrzennego gminy takich jak: plan ogólny gminy, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, zintegrowane plany inwestycyjne, miejscowy plan rewitalizacji;
4. przechowywanie aktów planowania przestrzennego oraz wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń w zakresie planowania przestrzennego i rewitalizacji;
5. prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi
z ustaleń aktów planowania przestrzennego;
6. prowadzenie rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
7. udostępnianie danych z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego w zakresie wymaganym ustawą m. in. w systemie informacji przestrzennej gminy, w biuletynie informacji publicznej oraz w Rejestrze Urbanistycznym;
8. sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego i decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach;
9. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 140.0
Data rozpoczęcia: 08.09.2025
Data zakończenia: 07.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)
- Biegła umiejętność szybkiego pisania na komputerze
- nowe umiejętności nowe możliwości
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.);
2. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: architektura, urbanistyka, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska lub pokrewne);
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
6. nieposzlakowana opinia;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
8. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
9. biegła znajomość obsługi komputera, pakiet MS Office.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. minimum 2 lata stażu pracy;
2. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, terminowość, umiejętność pracy w zespole,;
3. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków;
4. umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
5. komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i kreatywność;
6. odpowiedzialność i rzetelność;
7. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność;
8. znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem;
9. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
10. prawo jady kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
NIP: 8211617440
REGON: 000528505
Adres www: www.mordy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Łukasz Albin Wawryniuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/378
Składanie dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mordach lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 września 2025 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z niżej wymienionym dopiskiem.
2. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze stanowisko ds. gospodarki przestrzennej.
3. Dokumenty aplikacyjne mogą również zostać złożone w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub zaufanym na adres skrytki E-PUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /82a7tv1mmq/SkrytkaESP z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej.
4. Wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane.
5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Mordach po wyżej określonym terminie lub aplikacje, które zostały złożone niezgodnie z ogłoszeniem o naborze, nie będą rozpatrywane.
6. Aplikacje, które wpłyną drogą mailową oraz faxem nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty:
1. własnoręcznie podpisane:
a.) list motywacyjny uwzględniający m. in. wymagania dodatkowe na stanowisku;
b.) CV z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach;
W przypadku podawania większego zakresu danych zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy życiorys (CV) powinien być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji z art. 6 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L.2016.119.1);
2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
3. kserokopie świadectw pracy;
4. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;
d) o nieposzlakowanej opinii;
e) o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP-ie danych osobowych;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie do celów rekrutacji;
6. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku korzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.
2 ustawy o pracownikach samorządowych poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem;
7. podpisana klauzula informacyjna;
8. mile widziane referencje.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście