Numer oferty: StPr/25/1953
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Raciborska 58, 40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://www.kolejeslaskie.com/bip-2/praca/
- Zadania: obsługa paneli administracyjnych w samoobsługowych kanałach sprzedaży; monitoring poprawności działania samoobsługowych kanałów sprzedaży; weryfikacja i analiza zgłoszeń Klientów (wewnętrznych/zewnętrznych) oraz uruchamianie działań naprawczych; przygotowywanie oraz testowanie bieżących zmian w systemach związanych z udostępnianiem sprzedaży biletów zgodnie z polityką sprzedażową Spółki; prowadzenie testów wdrożeniowych w samoobsługowych kanałach sprzedaży (kreatywne tworzenie scenariuszy testowych, raportowanie błędów); odpowiadanie wymaganiom klientów, odkrywanie obszarów wymagających ulepszeń oraz opracowywanie i zgłaszanie działań usprawniających w zakresie samoobsługowych kanałów sprzedaży oraz sprzedaży mobilnej; współpraca przy rozwoju systemów sprzedażowo-rozliczeniowo-biznesowych; współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie ich potrzeb analityczno-rozliczeniowych; tworzenie i rozwijanie narzędzi, m.in.: raportowych, usprawniających pracę poszczególnych komórek merytorycznych.
- Oferujemy: Praca w równoważnym systemie czasu pracy; Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Możliwość rozwoju zawodowego; Możliwość korzystania z ZFŚS (dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz do wypoczynku zorganizowanego dla dzieci pracowników); Możliwość korzystania z ulgowych usług transportowych; Nagrody jubileuszowe; Ubezpieczenia grupowe; Dodatkowy dzień wolny od pracy z okazji Dnia Kolejarza.
- Benefity: Dofinansowanie zajęć sportowych; Dofinansowanie szkoleń i kursów; Zniżki na firmowe produkty i usługi; Karta multisport; Dofinansowanie do okularów korygujących; Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych; Międzynarodowa karta zniżek FIP; Ulgowe usługi transportowe (UUT); Kasa zapomogowo-pożyczkowa.
- Praca w godzinach: 7:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4666 zł/brutto + dodatki branżowe. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki informatyczne, zarządzanie sprzedażą, transport
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki informatyczne, zarządzanie sprzedażą, transport,
- znajomość pakietu MS Office, SQL,
- wiedza z zakresu działalności spółki,
- zainteresowanie tematyką kolejową, podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania branży kolejowych przewozów pasażerskich,
- sprawne komunikowanie się w środowisku IT (współpraca z zespołami programistycznymi, testerami oraz użytkownikami końcowymi) oraz środowisku biznesowym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOLEJE ŚLĄSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9542699716
REGON: 241592956
Krótki opis działalności gospodarczej: TRANSPORT KOLEJOWY PASAŻERSKI MIĘDZYMIASTOWY. NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN.
Adres www: www.kolejeslaskie.com
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez stronę: www.kolejeslaskie.com/bip-2/praca/
- Należy odszukać i kliknąć ogłoszenie na które chcemy aplikować. Następnie należy zapoznać się z treścią ogłoszenia, kliknąć w przycisk APLIKUJ i wypełnić formularz aplikacyjny oraz załączyć wymagane dokumenty.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - www.kolejeslaskie.com/bip-2/praca/