Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 05 września 2025 (piątek)

Inspektor w wydziale finansowym - Świętochłowice, śląskie

Data dodania: 2025-08-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0752

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kasowa obsługa budżetu miasta polegająca na gromadzeniu dochodów budżetowych dla sfinansowania planowanych zadań. Prowadzenie ewidencji księgowej wykonania budżetu (organu finansowego) odzwierciedlającej procesy związane z realizacją budżetu zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi na kontach syntetycznych oraz analitycznych, we wskazanym programie księgowym wprowadzanie wyciągów bankowych i dowodów PK do systemu finansowo księgowego. Dyspozycja środkami budżetu miasta w uzgodnieniu z przełożonymi poprzez realizowanie przelewów środków dotyczących zasileń rachunków bankowych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych oraz operacji związanych z rozliczeniami z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, bankami oraz innymi instytucjami i urzędami. Uzgadnianie z jednostkami budżetowymi przekazywanych kwot dochodów i środków z ewidencją analityczną budżetu miasta. Prowadzenie terminowej spłaty rozchodów budżetu miasta z tytułu pożyczek, kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych. Prowadzenie ewidencji zobowiązań wynikających z zaciągniętych pożyczek, kredytów obligacji, ewidencji poręczeń i gwarancji oraz sporządzanie zestawień w tym zakresie. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i zestawień w oparciu o prowadzoną ewidencję budżetu miasta tj. kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych; kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności z tytułu papierów wartościowych wg wartości księgowej; sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego w zakresie przychodów i rozchodów budżetu miasta. Sporządzanie bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Sporządzanie prognoz ekonomiczno-finansowych oraz raportów dotyczących budżetu miasta dla instytucji zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia, godziny pracy: pon. 07.00-16.00 lub 08.00-17.00, wtorek-czwartek 07.00-15.00, piątek 07.00-14.00,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • bardzo dobra znajomość MS Office

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: o profilu administracja, ekonomia, rachunkowość

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: s,
Kwalifikacje i umiejętności , uprawnienia: Praktyczna znajomość przepisów i ustaw: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o sprawozdawczości budżetowej, ustawa o rachunkowości, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego w obszarze rachunkowości, planowania, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Ms Office. INNE: cechy osobowości: wysoka kultura osobista, dokładność umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, windę oraz elementy infrastruktury wspomagającej osoby z niepełnosprawnościami. Urząd Miejski w Świętochłowicach w miesiącu br. osiągnął/nieosiągnął wskaźnik/a zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
NIP: 6271008169
REGON: 000515891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 349 18 42
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/41302696?version=1.0
wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 05.09.2025r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach
ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Finansowym ", nr ref.23/FN/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny - Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-22
Komentarze
Polityka Prywatności