Numer oferty: StPr/25/0753
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, w tym stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, archiwizowania dokumentów, Regulaminu Organizacyjnego, Polityki Bezpieczeństwa, kodeksu postępowania administracyjnego i innych aktów regulujących pracę Urzędu Miejskiego. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów na nośniku papierowym oraz w formie elektronicznej na nośnikach informatycznych. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu związanych ze stosowaniem regulaminu organizacyjnego Urzędu. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej i egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu Miejskiego. Sprawowanie kontroli funkcjonalnej Urzędu Miejskiego w zakresie przestrzegania zasad terminowości i przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych i realizacji wniosków kontroli wewnętrznej i zewnętrznej. Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego oraz jego zmian i przedkładanie ich Prezydentowi Miasta. Sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych kontroli wewnętrznej i zewnętrznej. Prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w związkach i porozumieniach komunalnych oraz współpraca z administracją rządową i samorządową, w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Podejmowanie z inicjatywy Prezydenta Miasta działań organizacyjnych mających na celu aktywizację kontaktów z mieszkańcami, organizacjami społeczno-politycznymi, wyznaniowymi, środowiskowymi oraz podmiotami gospodarczymi i ich związkami działającymi na terenie miasta, w zakresie odpowiadającym zadaniom Urzędu Miejskiego. Koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu RP, Senatu RP Parlamentu Europejskiego, samorządowymi oraz przeprowadzanymi referendami i spisami powszechnymi. Przekazywanie do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Urzędu, zgodnie z ich właściwością rzeczową, wniosków i interpelacji radnych oraz wniosków komisji Rady. Udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady, w zakresie powierzonych do prowadzenia spraw miasta. Prowadzenie spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta ze związkami zawodowymi działającymi w Urzędzie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 7 700 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia, godziny pracy: pon. 07.00-16.00 lub 08.00-17.00, wtorek-czwartek 07.00-15.00, piątek 07.00-14.00,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Wyższy urzędnik samorządowy
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: preferowane administracyjne lub prawnicze
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: w,
Kwalifikacje i umiejętności , uprawnienia: praktyczna znajomość przepisów i ustaw regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej; posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym w zakresie MS Office, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. Doświadczenie zawodowe: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 przywołanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. INNE: dobra znajomość specyfiki gminy Świętochłowice; umiejętność zarządzania złożoną organizacją; kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych; komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
NIP: 6271008169
REGON: 000515891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 349 18 42
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/41302760?version=1.0 wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie 22.09.2025r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór kandydatów na zastępstwo na stanowisku urzędniczym Sekretarza Miasta Świętochłowice nr ref.24/SR/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny - Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach
tel. 32 349 18 42.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon