Numer oferty: StPr/25/2106
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Witosa 65/2, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 797 do 6 850 PLN
Opis wynagrodzenia: + 10% premii uznaniowej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: informatyk
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: minimum średnie wykształcenie techniczne (IT, telekomunikacja lub podobne), co najmniej roczne doświadczenie w branży IT, znajomość języka angielskiego na poziomi B1)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GLOBTRAK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6572812038
REGON: 26027598800000
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Witosa 65/2, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@globtrak.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą drogą elektroniczną: rekrutacja@globtrak.pl. Tytuł e-mail: "Specjalista Helpdesk-imię i nazwisko"