Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 września 2025 (piątek)

Specjalista ds. raportowania i analiz - Siedlce, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracodawca: POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finansowe, rachunkowość, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/1786

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Terespolska 12 B, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.). Tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości. Udział w opracowywaniu budżetów nieruchomości. Opracowywanie danych i analiz wspierających procesy decyzyjne dot. nieruchomości. Analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości. Monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji wyników. Współpraca z działem finansowym, księgowym, kontrolingu w obszarze zarządzania nieruchomościami. Identyfikacja i raportowanie trendów i potencjalnych ryzyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, na podstawie przeprowadzonych analiz. Przygotowywanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku sprawozdawczości ESG oraz innych sprawozdań wymaganych prawnie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 9 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finansowe, rachunkowość, ekonomiczne
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: roczny staż pracy, podstawowa znajomość języka angielskiego, niezbędna znajomość zagadnień związanych z nieruchomościami, umiejętność analizy danych, sporządzania raportów

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 8210014509
REGON: 71025203100000
Adres www: www.polimex-mostostal.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Terespolska 12B, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 506 253 292
E-mail: rekrutacja@polimex.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-20
ostatnia aktualizacja: 2025-08-21
Komentarze
Polityka Prywatności