Numer oferty: StPr/25/2710
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Majakowskiego 40/1 A, 54-317 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyuczenie do atrakcyjnego zawodu,
- prowadzenie ewidencji czynszów oraz rozliczeń z tytułu opłat mieszkaniowych,
- sporządzanie i wysyłanie zawiadomień dotyczących zmian czynszu i opłat,
- weryfikacja i aktualizacja danych członków oraz właścicieli mieszkań,
- przygotowywanie dokumentów członkowskich oraz obsługa spraw związanych z przynależnością do spółdzielni,
- udzielanie informacji i wsparcie mieszkańców w zakresie rozliczeń czynszowych i spraw członkowsko-mieszkaniowych.
Godziny pracy:
pon-śr: 7:00-15:00, czw: 7:00-17:00, pt: 7:00-13:00.
Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@smkuzniki.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie: minimum średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne lub administracyjne (może być w trakcie studiów),
obsługa komputera, w szczególności programów biurowych (MS Office),
komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki"
NIP: 8942329224
REGON: 931127180
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Majakowskiego 40/1 A, 54-317 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@smkuzniki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail