Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 sierpnia 2025 (czwartek)

Podinspektor ds spółek gminnych - Strzegom, dolnośląskie

Data dodania: 2025-08-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Pracodawca: Urząd Miejski w Strzegomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0835

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: rynek Rynek 38, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Burmistrza funkcji zgromadzenia wspólników w odniesieniu do jednostek działających jako spółka prawa handlowego. Prowadzenie spraw nadzoru właścicielskiego poprzez: monitorowanie działalności spółek w zakresie relizacji ich działalności statutowej, gospodarowania majątkiem i gospodarki finansowej; obsługa kancelaryjna działalności zgromadzenia wspólników; przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z działalnością spółek oraz innych dokumentów korporacyjnych spółek prawa handlowego; współpraca z zarządami i radami nadzorczymi spółek; prowadzenie nakazanej przepisami prawa sprawozdawczości dotyczącej przekształceń własnościowych w stosunku do spółek i stanie mienia komunalnego; prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem udziałów Gminy w spółkach prawa handlowego; gromadzenie danych o spółkach, w których gmina posiada udziały; prowadzenie spraw związanych z tworzeniem spółek, przystąpieniem do nich oraz wnoszeniem aportów do spółek. Współpraca ze Świdnickim Towarzystwem Budownictwa Społecznego oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie dofinansowań przyznanych w związku z budową mieszkań na wynajem na terenie Gminy Strzegom
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 6 190 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagania niezbędne - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, znajomośc aktów prawnych /Kodeks spółek handlowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o gospodarce komunalnej, ustawa o finansach publicznych/
wymagania dodatkowe - umiejętność interpretacji przepisów prawa, samodzielność i inicjatywa w realizacji zadań, umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE, odbyte kursy lub szkolenia lub inne formy kształcenia / np. studia podyplomowe/ z zakresu funkcjonowania spółek z udziałem kapitału publicznego, doświadczenie zawodowe z zakresu nadzoru spółek prawa handlowego z udziałem kapitału publicznego lub uczestnictwa w organach spółek ptrawa handlowego

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Strzegomiu
NIP: 8840031478
REGON: 000526104
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: rynek Rynek 38, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 748560520
E-mail: dorota.rudnicka@strzegom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dokumenty należy złożyć do dnia 28.08.2025
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-20
ostatnia aktualizacja: 2025-08-22
Komentarze
Polityka Prywatności