Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 02 września 2025 (wtorek)

Specjalista w sekcji zamówień publicznych - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2025-08-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

Numer oferty: StPr/25/2694

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie postępowania z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach;
2) prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów;
3) ochrona informacji niejawnej pozyskanej w działalności służbowej oraz ochronę danych osobowych;
4) pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;
5) pełnienie innych funkcji w komisjach przetargowych powoływanych przez Zamawiającego;
6) osobiste składanie oraz przyjmowanie, do dokumentacji postępowania, oświadczeń członków komisji o istnieniu lub braku okoliczności zaistnienia konfliktu interesów lub prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz inne uniemożliwiające wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania;
7) zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
8) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości, wymaganej obowiązującymi aktami prawnymi, w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
9) przekazywanie wykonawcom zaproszeń do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert lub udziału w negocjacjach;
10) przekazywanie i publikowanie ogłoszeń, SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, zmian do ogłoszeń lub SWZ, o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej zamawiającego;
11) zamieszczanie informacji o przedłużeniu terminu składania i zmianie terminu otwarcia ofert w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz na stronie internetowej zamawiającego ww. informacji;
12) pobieranie z kancelarii jawnej, niezwłocznie po upływie terminu składania oraz właściwe zabezpieczenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert - od chwili pobrania z kancelarii jawnej do momentu komisyjnego otwarcia;
13) publikacja bądź przekazywanie informacji z otwarcia ofert;
14) umożliwienie dostępu do platformy zakupowej (portalu zakupowego) członkom komisji przetargowej dokonującym badania i oceny ofert oraz innym osobom powołanym do wykonywania dodatkowych czynności w postępowaniu;
15) bieżące kompletowanie i prowadzenie, w formie teczki tematycznej, dokumentacji przetargowej;
16) prowadzenie z wykonawcami innymi uprawnionymi podmiotami korespondencji dotyczącej postępowania,
17) prowadzenie właściwych i w terminach ustawowych czynności przy sporządzaniu i rozliczaniu wadium;
18) sporządzanie i przekazywanie wykonawcy oświadczeń o zwolnieniu roszczeń zamawiającego co do gwarancji wadialnej złożonej elektronicznie;
19) sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20) przygotowanie dokumentacji postępowania do archiwizacji po zakończonym postępowaniu;
21) sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sporządzanie planu zamówień Zamawiającego na podstawie dokumentów przekazywanych przez osoby odpowiedzialne merytorycznie za planowanie i przegotowanie zamówień;
22) sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonych zamówień publicznych;
23) rejestracja wniosków o wszczęcie postepowania;
24) wykonywanie dodatkowych obowiązków wynikających z pracowniczego przydziału mobilizacyjnego nadanemu pracownikowi wojska;
25) udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników wojska;
26) wykonywanie poleceń związanych z charakterem pracy na zajmowanym stanowisku wydawanych przez Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych.

Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055, e-mail: 4rblog.kadry@ron.mil.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 880 PLN
Opis wynagrodzenia: + 10% premii regulaminowej + wysługa lat + dodatek funkcyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie: wyższe,
bez stażu pracy,
znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;
znajomość przepisów wykonawczych do Ustawy Prawo Zamówień publicznych;
znajomość obsługi komputera środowisko MS Office;
obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner;
umiejętność redagowania pism;
swoboda komunikacji i przekazywania informacji;
umiejętność interpretacji przepisów;
umiejętność pracy zespołowej;
terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
NIP: 8960004952
REGON: 930077876
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261 651 055
E-mail: 4rblog.kadry@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,
- życiorys Curriculum Vitae,
- klauzula RODO
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-19
ostatnia aktualizacja: 2025-08-22
Komentarze
Polityka Prywatności