Numer oferty: StPr/25/1924
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szubińska 57, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
- prowadzenie rejestru nieruchomości stanowiących mienie komunalnego wraz z aktualizacją zapisów w aplikacji używanej w Urzędzie Gminy Białe Błota,
- kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych właściwego Sądu Rejonowego o
regulację stanu prawnego nieruchomości komunalnych,
- sporządzanie informacji o stanie mienia Gminy,
- tworzenie okresowych planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości,
- sporządzanie wykazów użytkowników mienia oraz współpraca w tym zakresie z innymi
komórkami i jednostkami gminy,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania w użytkowanie lub likwidacji
składników mienia pomiędzy komórkami i jednostkami gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących praw majątkowych do nieruchomości komunalnych, w tym związanych z ograniczonym prawem rzeczowym na nieruchomościach będących
własnością gminy,
- współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansoworzeczowych w ramach
powadzonych spraw,
- weryfikacja dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym, wraz z
dokonaniem odpowiedniego opisu, w ramach wykonywanych zadań,
- sporządzanie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji związanych z zakresem
obowiązków.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy przy ul. Szubińskiej 57, schody bez windy,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe,
- wyjazdy w teren,
- odporność na stres.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2025 roku, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wynosił mniej niż 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność
- obsługa komputera - pakiet programów office
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie nieruchomościami,
- staż pracy minimum 1 rok pracy zawodowej,
- znajomość przepisów:
* ustawa z dnia 30 lipca 2024 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024r. poz. 1145 t.j.),
* ustawa z dnia 18 marca 2025r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz.U. z 2025r. poz. 341 t.j.),
* ustawa z dnia 15 kwietnia 2024r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572),
* ustawa z dnia 06 sierpnia 2025r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2025r. poz. 1071)
- umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość MS Office,
- komunikatywność i kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- obywatelstwo polskie,
- kandydat ma posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
- uprawnienia do kierowania samochodem osobowym - prawo jazdy kat. B,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- podstawowa znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY BIAŁE BŁOTA
NIP: 9531044265
REGON: 000531430
Adres www: www.bialeblota.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopię prawa jazdy,
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego w ogłoszeniu,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024, poz. 1135 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty można składać :
- osobiście:
w Biurze Obsługi klienta Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7,
- przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
w terminie do 01.09.2025 roku
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. mienia komunalnego - ogłoszenie nr 08/2025".
Inne informacje:
- o zakwalifikowaniu do II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie,
- dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Białe Błota po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie urzędu lub data stempla pocztowego,
- z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.
Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikiem dostępna pod adresem: https://bip.bialeblota.pl/oferta-pracy/13146/stanowisko-ds-mienia-komunalnego-w-biurze-nieruchomosci-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta