Numer oferty: StPr/25/1235
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Leśna 8, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami (RODO, ustawa o zawodzie lekarza, rozporządzenia MZ), przygotowywanie i wydanie dokumentacji medycznej Pacjentowi lub osobie upoważnionej, kompletowanie, skanowanie, kopiowanie dokumentacji medycznej
• Obsługa pacjentek w rejestracji (telefonicznie i online)
• Umawianie wizyt i zabiegów, przygotowywanie dokumentów (zgody, wyniki badań itp.)
• Wystawianie paragonów i faktur, obsługa terminala płatniczego
• Obsługa komputera, systemów gabinetowych i urządzeń biurowych
• Komunikacja z pacjentkami – przekazywanie informacji przed i po zabiegach, udzielanie informacji dotyczących usług medycznych, terminów i dokumentacji
• Asystowanie lekarzowi przy wybranych zabiegach dermatologicznych i estetycznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały pomocniczy personel medyczny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
- OBSŁUGA TERMINALA PŁATNICZEGO
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Pożądane umiejętności: priorytetyzacja zadań, proaktywność, odpowiedzialność i niezawodność , dokładność i skrupulatność, cierpliwość i opanowanie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Magnimedica Sp. z o.o.
NIP: 8831873551
REGON: 521220735
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Czarnecka
E-mail: info@drczarnecka.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail