Numer oferty: StPr/25/0731
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
2. przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
3. podejmowanie działań w zakresie nasadzeń, pielęgnacji i usuwania drzew oraz krzewów na gruntach gminnych ,
4. wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów, naliczanie opłat za ich usunięcie oraz nakładanie kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez zezwolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o ochronie przyrody,
5. prowadzenie czynności związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o ochronie przyrody;
6. naliczanie kar za samowolne usuwanie drzew i krzewów;
7. weryfikacja zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew w myśl art. 83f ust. 17 ustawy o ochronie przyrody;
7. egzekucja obowiązków wynikających z wydanych zezwoleń na usunięcie drzew/krzewów;
8. nadzorowanie wykonywania obowiązków wynikających z decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów wydanych dla Gminy w tym nasadzenia;
9. prowadzenie spraw związanych formami ochrony przyrody;
10. podejmowanie działań wynikających z ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 roku o gatunkach obcych (dalej ustawa IGO) w tym:
a) przyjmowanie zgłoszeń o stwierdzeniu obecności w środowisku IGO stwarzającego zagrożenie dla Unii/Polski,
b) przekazywanie zgłoszeń o stwierdzeniu obecności w środowisku IGO stwarzającego zagrożenie dla Unii/Polski,
c) przeprowadzenie działań zaradczych w stosunku do IGO stwarzającego zagrożenie dla Unii/Polski rozprzestrzenionego na szeroką skalę i monitorowanie skuteczności działań zaradczych i ich oddziaływania na gatunki nie docelowe,
d) przekazanie raportu o przeprowadzonych działaniach zaradczych;
11. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie (w zakresie dotyczącym powierzonego zakresu czynności);
12. przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
13. przygotowywanie informacji w zakresie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
14. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
15. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
16. planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska,
17. przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
18. przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
19. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja,
20. znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku,
21. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, nie ujętych w niniejszym zakresie.
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo - na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika. Praca w poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 5100 zł + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie.
Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych). W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; obsługa urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych; znajomość oprogramowania komputerowego: MS Office (Word, Excel),
Staż pracy w urzędzie- minimum 1 rok w administracji publicznej.
Wymagana umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywana pracę, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Niezbędne doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych zakończonych wydawaniem decyzji administracyjnych.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
a. o samorządzie gminnym,
b. o pracownikach samorządowych
c. prawo ochrony środowiska,
d. kodeks postępowania administracyjnego,
e. kodeks postępowania egzekucyjnego w administracji,
f. o finansach publicznych,
g. o udostępnieniu informacji o środowisku, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
h. o ochronie danych osobowych;
i. o dostępie do informacji publicznej,
j. prawo zamówień publicznych,
k. ustawa ordynacja podatkowa,
l. o ochronie przyrody;
m. o ochronie zwierząt;
n. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
o. o gatunkach obcych;
p. o odpadach;
2) prawo jazdy kategorii B
3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
4) znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych;
5) umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie, kształtowanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi;
6) znajomość obsługi programu elektronicznego obiegu korespondencji EZD, TEAMS.
Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3564-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-na-zastepstwo-referent-w-referacie-ochrony-srodowiska-i-gospodarki-odpadami?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
NIP: 5222065126
REGON: 000546638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Staszewski
Nr telefonu: 22 701 78 13
E-mail: mstaszewski@raszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy*,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6. kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
* Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny