Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 01 września 2025 (poniedziałek)

Regionalny administrator systemów zabezpieczenia technicznego (praca w ambasadzie rp w pekinie (za granicą) (numer ogłoszenia: pekin 4/2025) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-18
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/08780

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Nadzoruje, monitoruje, udziela wsparcia technicznego oraz realizuje w zakresie właściwości stanowiska, prace dotyczące: wykonywania instalacji, wymiany, uzupełnienia, konserwacji, serwisu i utrzymania w obiektach zagranicznych w podległym regionie. Przygotowuje wzory dokumentów (opisy przedmiotu zamówienia, programy funkcjonalno-użytkowe, zaproszenia do złożenia ofert, umowy, protokoły odbioru, Programy Inwestycji dla nowych placówek, protokoły ze szkoleń, wykazy czynności serwisu i konserwacji na potrzeby zakupów, dostaw i robót budowlanych realizowanych przez placówki zagraniczne) do dalszego wykorzystania i edycji.
2. Nadzoruje placówki zagraniczne w podległym regionie w zakresie właściwości stanowiska w obszarze robót związanych z projektowaniem, wykonywaniem przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne prac (wykonywanie instalacji, wymiana, uzupełnienie, konserwacja, serwis i utrzymanie) poprzez: udział w odbiorach ww. wykonanych robót, dostaw, usług, sporządzania z ww. odbiorów protokołów z przeglądu wykonanych prac, które stanowią podstawę dla placówek do podpisania lub nie protokołu odbioru końcowego.
3. Opracowuje dokumentacje wykonawcze, koncepcje, specyfikacje sprzętowe, schematy, wytyczne na adaptacje powierzchni biurowych, opiniuje dokumenty opracowywane przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne lub placówki zagraniczne na ich potrzeby, w zakresie właściwości stanowiska. Wspiera placówki zagraniczne w nadzorowanym regionie w zakresie technicznym w pracach komisji w postępowaniach przetargowych jako inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. m.in. bierze udział w negocjacjach umów.
4. Aktualizuje dziennik obiektów wskazanych placówek w zakresie wykonywanych czynności związanych z realizacją zadań, zdarzeń oraz prowadzi ewidencję sprzętu zabezpieczenia technicznego i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami, i wytycznymi komórki odpowiedzialnej za inwestycje. Prowadzi dokumentację podległych placówek ze szczególnym uwzględnieniem ich bieżącej aktualizacji.
5. Planuje i wnioskuje do komórki odpowiedzialnej za inwestycje w sprawach związanych z zakupami niezbędnych materiałów oraz elementów do SZT oraz LAN placówkach zagranicznych.
6. Opracowuje coroczny plan i sprawozdania w zakresie: przedsięwzięć proponowanych oraz zrealizowanych; podróży w relacji z/do placówka bazowa - placówki regionu terytorialnego, szacowania kosztów dot. planowanych przedsięwzięć.
7. Przygotowuje sprawozdania z podróży służbowych oraz miesięczne raporty z realizowanych zadań w poszczególnych placówkach i sporządza roczny raport o stanie infrastruktury na podległych placówkach. Wykonuje inne polecenia, na wniosek pracownika biura właściwego w zakresie inwestycji, w zakresie właściwości stanowiska.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 19 050 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 7200 zł brutto pensja zasadnicza + ok. 11850 zł dodatku zagranicznego.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Technik systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną - grupa 1
  • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"
  • Prawo jazdy kat. B
  • współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Miejsce pracy: Ambasada RP w Pekinie

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Praca w terenie.
2. Nietypowe godziny pracy.
3. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
4. Zagrożenie korupcją.
5. Praca na wysokości powyżej 3m.
6. Wysiłek fizyczny.

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: wyższe inżynierskie lub równorzędne,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze zabezpieczeń elektronicznych (konserwacja lub projektowanie lub sprzedaż SZT oraz LAN).

Pozostałe wymagania niezbędne:
1. Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
2. Zaświadczenie /certyfikat ukończenia jednego z poniższych kursów pracownika zabezpieczenia technicznego:
instalowanie i konserwacja SZT lub projektowanie SZT lub montaż, eksploatacja, konserwacja i naprawa urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz awaryjne otwieranie w miejscach zainstalowania.
3. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
4. Świadectwo kwalifikacji SEP E do 1 kV.
5. Prawo jazdy kat. B.
6. Zgoda na poddanie się odpowiednim badaniom w celu uzyskania uprawnienia pracy na wysokościach.
7. Znajomość aktów prawnych:
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych.
8. Znajomość:
- aktualnych rozwiązań rynkowych z dziedziny mechanicznych i elektronicznych SZT,
- norm branżowych dot. SZT,
- programu do sporządzania harmonogramów np. MS Project lub programu do projektowania np. AutoCAD,
9. Umiejętności: współpracy, argumentowania, zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa.
10. Dyspozycyjność.
11. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
12. Korzystanie z pełni praw publicznych.
13. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
wykształcenie: wyższe inżynierskie lub równorzędne w jednej z wymienionych dziedzin nauk technicznych: automatyka i robotyka, elektronika, telekomunikacja, informatyka, elektrotechnika, mechatronika, mechanika.
1. Znajomość przepisów BHP.
2. Zaświadczenie/ certyfikat ukończenia kursów:
inwestorów SZT lub z zakresu zasad działania, doboru i instalacji SZT oraz ich poprawnej konfiguracji sprzętowo-programowej wydane przez producentów lub dystrybutorów sprzętu zabezpieczenia technicznego.

Dokumenty i oświadczenia:
Niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia.
4. Kopia świadectwa kwalifikacji SEP E do 1kV.
5. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
6. CV.
7. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b62e2afa3441d889f225ba361a6b37 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
10. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
11. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
12. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
13. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
14. Zgoda na poddanie się odpowiednim badaniom w celu uzyskania uprawnienia pracy na wysokościach.

Dodatkowe:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.

Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b62e2afa3441d889f225ba361a6b37
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: Pekin 4/2025.

Pracodawca oferuje:
1. Stosunek pracy zawierany jest na podstawie powołania na czas pracy w placówce zagranicznej (przewidywany czas pracy w placówce zagranicznej ok. 4 lata).
2. Wynagrodzenie składające się z:
a. wynagrodzenia zasadniczego ok. 7200 zł brutto,
b. dodatku stażowego w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego (po udokumentowaniu prawa do tego dodatku),
c. dodatku zagranicznego wypłacanego w walucie, zależnego od placówki zagranicznej - w wysokości ok. 11850 zł brutto (od dodatku nie są odprowadzane składki na ubezpieczenie społeczne ani podatki),
3. Benefity:
- mieszkanie służbowe,
- zasiłek adaptacyjny na pokrycie kosztów zagospodarowania się w państwie przyjmującym w wysokości 150 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego oraz 100 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego na członka rodziny
- pokrycie kosztów podróży przesiedleniowej oraz ryczałt na przewóz mienia osobistego członka służby zagranicznej i członków jego rodziny,
- pokrycie opłat za naukę dzieci w szkole typu podstawowego lub średniego w wysokości 100 % czesnego obowiązującego w przedszkolu bazowym lub w szkole bazowej w państwie przyjmującym, których listę ustali dyrektor generalny służby zagranicznej,
- dofinansowanie do żłobka i przedszkola*,
- świadczenie na niepracującego małżonka (10 % dodatku zagranicznego miesięcznie) i na dziecko (25 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego miesięcznie za każdego małoletniego członka rodziny),
- dofinansowanie wypoczynku*,
- podróż do Polski na koszt pracodawcy dla członka służby zagranicznej i jego rodziny (po 2 latach) dofinansowanie zajęć sportowych i kulturalnych*,
- zwrot uzasadnionych i udokumentowanych kosztów leczenia członka służby zagranicznej i członków jego rodziny przebywających z nim na stałe w państwie przyjmującym (w krajach UE obowiązuje karta EKUZ),
- dofinansowanie zakupu okularów i szkieł korekcyjnych,
- objęcie polisą od NNW,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach transparentne zasady awansu i nagród,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- wsparcie finansowe rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy językowe).
*wysokość świadczenia uzależniona od kryterium dochodowego zgodnie z ustawą z 4 marca 1994 r. o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1691, 1840),
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2024 i z 2023 r. poz. 2577),
- rozporządzenie Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 17 grudnia 2024 r. w sprawie mnożników dodatku zagranicznego (Dz. U. poz. 1885).

Przed objęciem stanowiska w placówce kandydat zobowiązany będzie do odbycia cyklu szkoleń przedwyjazdowych organizowanych przez MSZ. Warunkiem podjęcia obowiązków służbowych w placówce tj. zatrudnienia przez MSZ, jest zakończenie wszystkich procedur przedwyjazdowych. MSZ nie zwraca kosztów poniesionych przez kandydata, związanych z udziałem w postępowaniu rekrutacyjnym, jak również kosztów dojazdu i zakwaterowania kandydatów w trakcie szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska w placówce zagranicznej.
Dziennik Podawczy: czynny w godzinach 8.30 16.00 (przerwa 12:00-12:30). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. W służbie zagranicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, 1897, 1940).

Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań:
Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera Praca w MSZ Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania

Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.

Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej:

W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach

Proces naboru będzie składać się z następujących etapów:
- formalnej weryfikacji zgłoszeń - do kolejnego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu;
- w zależności od ilości zgłoszeń spełniających wymagania formalne kolejne etapy naboru mogą składać się ze sprawdzianu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej - celem rozmowy będzie m.in. poznanie przygotowania i motywacji kandydata do pracy na proponowanym stanowisku oraz sprawdzenie wiedzy wymaganej w ogłoszeniu, w tym także umiejętności językowych (jeśli dotyczy).

Kontakt:
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Naboru, tel. +48 (22) 523 71 58 email: rekrutacja@msz.gov.pl

Informacja o pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-regionalnego-administratora-systemow-zabezpieczenia-technicznego-raszt-w-ambasadzie-rp-w-pekinie-pekin-42025

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
NIP: 5262131556
REGON: 000177916
Adres www: https://www.gov.pl/web/dyplomacja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@msz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia.
4. Kopia świadectwa kwalifikacji SEP E do 1kV.
5. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
6. CV.
7. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b62e2afa3441d889f225ba361a6b37 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
10. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
11. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
12. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
13. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
14. Zgoda na poddanie się odpowiednim badaniom w celu uzyskania uprawnienia pracy na wysokościach.

Dodatkowe:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b62e2afa3441d889f225ba361a6b37
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego Al. J. Ch. Szucha 23 00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: Pekin 4/2025.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b62e2afa3441d889f225ba361a6b37 lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Kapitału Ludzkiego al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: Pekin 4/2025.

opublikowano: 2025-08-18
Komentarze
Polityka Prywatności