Numer oferty: StPr/25/08794
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Przygotowuje i nadzoruje przestrzeganie przez placówki zagraniczne procedur związanych z zarządzaniem, wyborem, zmianą oraz zakupem, najmem, użyczeniem obiektów na potrzeby placówek zagranicznych. Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej oraz przygotowuje propozycje koncepcji utrzymania i rozwoju infrastruktury krajowej ministerstwa w odniesieniu do nieruchomości.
2. Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
3. We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy w zakresie potrzeb zakupu/ najmu nieruchomości w placówkach zagranicznych, zbycia nieruchomości Skarbu Państwa wycofanych z użytkowania przez placówki zagraniczne.
4. Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi podmiotów właściwych dla wspomagania procesu podejmowania decyzji w przedmiotowym zakresie spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 600 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 6600-8000 zł brutto + dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Administrator nieruchomości
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
- UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU
- współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Taneczna 64B
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.
Doświadczenie zawodowe:
powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych.
Pozostałe wymagania niezbędne:
1. Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
2. Znajomość języka niemieckiego lub jednego z oficjalnych języków na poziomie B2.
3. Znajomość aktów prawnych: ustawy kodeks cywilny, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami (i aktów wykonawczych), ustawy przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (i aktów wykonawczych), ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, ustawy o służbie zagranicznej (i aktów wykonawczych).
4. Wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych.
5. Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
6. Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
7. Dyspozycyjność.
8. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
9. Korzystanie z pełni praw publicznych.
10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
Wykształcenie:
- wyższe magisterskie lub równorzędne w zakresie prawa lub administracji lub gospodarki nieruchomościami lub geodezji lub gospodarki przestrzennej lub studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami.
Doświadczenie zawodowe:
Powyżej 1 roku w obszarze zarządzania nieruchomościami i/lub praca w placówce zagranicznej na stanowisku administracyjnym lub finansowym.
Pozostałe wymagania dodatkowe:
1. Znajomość języka obcego innego niż wskazany w wymaganiach niezbędnych na poziomie minimum B2.
2. Znajomość:
- ustawy prawo budowlane,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość zasad protokołu dyplomatycznego,
- wiedza specjalistyczna w zakresie zarządzania nieruchomościami dyplomatycznymi.
Dokumenty i oświadczenia:
niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
4. CV.
5. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2bffcc3fc22a4548bc9c54f039d60105 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
11. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
dodatkowe:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin składania dokumentów: 5.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2bffcc3fc22a4548bc9c54f039d60105
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 56/2025.
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 6600 PLN do ok 8000 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409, z 2025 r. poz. 620).
Dziennik Podawczy:
czynny w godzinach 8.30 16.00 (przerwa 12:00-12:30).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, 1897, 1940)
Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań.
Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera Praca w MSZ Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.
Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej.
W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach
Dostępność
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą je zgłosić na etapie składania dokumentów (m.in. dostępność pomieszczenia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Dostosowujemy w miarę możliwości materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych), a także zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru, jeśli to konieczne.
Proces naboru będzie składać się z następujących etapów: formalnej weryfikacji zgłoszeń - do kolejnego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu; w zależności od ilości zgłoszeń spełniających wymagania formalne kolejne etapy naboru mogą składać się ze sprawdzianu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej - celem rozmowy będzie m.in. poznanie przygotowania i motywacji kandydata do pracy na proponowanym stanowisku oraz sprawdzenie wiedzy wymaganej w ogłoszeniu, w tym także umiejętności językowych (jeśli dotyczy).
Kontakt:
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Naboru, tel. +48 (22) 523 60 67 email: rekrutacja@msz.gov.pl
Informacja o pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-zarzadzania-nieruchomosciami-w-biurze-inwestycji-bi-562025
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
NIP: 5262131556
REGON: 000177916
Adres www: https://www.gov.pl/web/dyplomacja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@msz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia:
niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
4. CV.
5. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2bffcc3fc22a4548bc9c54f039d60105 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
11. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
dodatkowe:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Termin składania dokumentów: 5.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2bffcc3fc22a4548bc9c54f039d60105
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 56/2025.