Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 01 września 2025 (poniedziałek)

Audytor wewnętrzny w ambasadzie rp w paryżu (numer ogłoszenia: paryż 7/2025) - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-18
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/08791

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Przeprowadza zadania audytowe zapewniające, w tym programuje zakres i harmonogram audytów, przeprowadza analizę ryzyka, ustala stan faktyczny zgodnie z metodyką obowiązującą w audycie, formułuje oceny i zalecenia dotyczące stanu kontroli zarządczej w obszarach objętych audytem.
2. Przeprowadza czynności doradcze w zakresie uzgodnionym z kierownikiem placówki dotyczące usprawnień w systemie kontroli zarządczej.
3. Przeprowadza czynności sprawdzające i dokonuje oceny działań placówki zagranicznej podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych.
4. Przeprowadza identyfikację i analizę ryzyk, wpływających na realizację celów placówki zagranicznej oraz na bieżące funkcjonowanie i stan zasobów dla potrzeb planowania długoterminowego (rocznego i wieloletniego).
5. Opracowuje roczne i wieloletnie plany audytu oraz sporządza sprawozdania z wykonania tych planów.
6. Przekazuje do komórki organizacyjnej MSZ właściwej do spraw audytu wewnętrznego kopie rocznych planów i sprawozdań.
7. Przygotowuje dla kierownika placówki oraz Komitetu Audytu zbiorcze informacje i oceny dotyczące stanu, Istotnych ryzyk i proponowanych usprawnień kontroli zarządczej.
8. Dokumentuje czynności i zdarzenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 20 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: audytor / kontroler
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Audytor / kontroler
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Audytor wewnętrzny
  • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"
  • współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Miejsce wykonywania pracy: Ambasada RP w Paryżu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.

Doświadczenie zawodowe:
co najmniej 2 lata w obszarze audytu wewnętrznego.

Pozostałe wymagania niezbędne:
1. Posiadanie kwalifikacji zawodowych określonych w przepisach prawa dla stanowiska audytor wewnętrzny, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:
zdany egzamin potwierdzony certyfikatem: Certified Internal Auditor (CIA) lub Certified Government Auditing Professional (CGAP) lub Certified Information Systems Auditor (CISA) lub Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) lub Certified Fraud Examiner (CFE) lub Certification in Control Self Assessment (CCSA) lub Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i posiadanie dyplomu ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, o których mowa w ustawie o finansach publicznych.
2. Znajomość języka francuskiego lub angielskiego na poziomie B1.
3. Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
4. Znajomość: aktów prawnych regulujących kwestie związane z prowadzeniem audytu wewnętrznego.
5. Wiedza: merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m.in. znajomość technik i metodyki audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka.
6. Umiejętność: współpracy, argumentowania, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, analitycznego myślenia.
7. Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
8. Posiadanie wyłącznie obywatelstwa polskiego.
9. Korzystanie z pełni praw publicznych.
10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia:
niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych uprawnień audytora wewnętrznego (certyfikaty).
4. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
5. CV.
6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=232bd2a1353540c5ae9b53e5b57899ae (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).

Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

Miejsce składania dokumentów:
kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=232bd2a1353540c5ae9b53e5b57899ae
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: Paryż 7/2025.

Inne informacje:
Pracodawca oferuje:
1. Stosunek pracy zawierany jest na podstawie powołania na czas pracy w placówce zagranicznej (przewidywany czas pracy w placówce zagranicznej ok. 4 lata).
2. Wynagrodzenie składające się z:
a. wynagrodzenia zasadniczego ok. 8 300-9 700 zł brutto,
b. dodatku stażowego w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego (po udokumentowaniu prawa do tego dodatku),
c. dodatku zagranicznego wypłacanego w walucie, zależnego od placówki zagranicznej - w wysokości ok. 12 000-12 500 zł brutto (od dodatku nie są odprowadzane składki na ubezpieczenie społeczne ani podatki),
3. Benefity:
- mieszkanie służbowe,
- zasiłek adaptacyjny na pokrycie kosztów zagospodarowania się w państwie przyjmującym w wysokości 150 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego oraz 100 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego na członka rodziny,
- pokrycie kosztów podróży przesiedleniowej oraz ryczałt na przewóz mienia osobistego członka służby zagranicznej i członków jego rodziny,
- pokrycie opłat za naukę dzieci w szkole typu podstawowego lub średniego w wysokości 100 % czesnego obowiązującego w przedszkolu bazowym lub w szkole bazowej w państwie przyjmującym, których listę ustali dyrektor generalny służby zagranicznej,
- dofinansowanie do żłobka i przedszkola*
- świadczenie na niepracującego małżonka (10 % dodatku zagranicznego miesięcznie) i na dziecko (25 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego miesięcznie za każdego małoletniego członka rodziny)
- dofinansowanie wypoczynku*
- podróż do Polski na koszt pracodawcy dla członka służby zagranicznej i jego rodziny (po 2 latach)
dofinansowanie zajęć sportowych i kulturalnych*
- zwrot uzasadnionych i udokumentowanych kosztów leczenia członka służby zagranicznej i członków jego rodziny przebywających z nim na stałe w państwie przyjmującym (w krajach UE obowiązuje karta EKUZ),
- dofinansowanie zakupu okularów i szkieł korekcyjnych,
- objęcie polisą od NNW,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach,
- transparentne zasady awansu i nagród
- praca w międzynarodowym środowisku
- wsparcie finansowe rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy językowe).
*wysokość świadczenia uzależniona od kryterium dochodowego zgodnie z ustawą z 4 marca 1994 r. o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych

Podstawa prawna:
ustawa z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1691, 1840),
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2024 i z 2023 r. poz. 2577)
rozporządzenie Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 17 grudnia 2024 r. w sprawie mnożników dodatku zagranicznego (Dz. U. poz. 1885).

Przed objęciem stanowiska w placówce kandydat zobowiązany będzie do odbycia cyklu szkoleń przedwyjazdowych organizowanych przez MSZ. Warunkiem podjęcia obowiązków służbowych w placówce tj. zatrudnienia przez MSZ, jest zakończenie wszystkich procedur przedwyjazdowych.

MSZ nie zwraca kosztów poniesionych przez kandydata, związanych z udziałem w postępowaniu rekrutacyjnym, jak również kosztów dojazdu i zakwaterowania kandydatów w trakcie szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska w placówce zagranicznej.

Dziennik Podawczy:
czynny w godzinach 8.30 16.00 (przerwa 12:00-12:30). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. W służbie zagranicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów (.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, 1897, 1940).

Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań

Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera Praca w MSZ Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem.

Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.

Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej:

W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, pracodawca prosi o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach

Proces naboru będzie składać się z następujących etapów:
- formalnej weryfikacji zgłoszeń - do kolejnego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu;
- w zależności od ilości zgłoszeń spełniających wymagania formalne kolejne etapy naboru mogą składać się ze
- sprawdzianu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej - celem rozmowy będzie m.in. poznanie przygotowania i motywacji kandydata do pracy na proponowanym stanowisku oraz sprawdzenie wiedzy wymaganej w ogłoszeniu, w tym także umiejętności językowych (jeśli dotyczy).

Kontakt:
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Naboru, tel. +48 (22) 523 7976 email: rekrutacja@msz.gov.pl

Informacja o pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-samodzielne-stanowisko-audytora-wewnetrznego-w-ambasadzie-rp-w-paryzu-paryz-72025

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
NIP: 5262131556
REGON: 000177916
Adres www: https://www.gov.pl/web/dyplomacja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@msz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia: niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych uprawnień audytora wewnętrznego (certyfikaty).
4. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
5. CV.
6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=232bd2a1353540c5ae9b53e5b57899ae (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=232bd2a1353540c5ae9b53e5b57899ae
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Kapitału Ludzkiego al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: Paryż 7/2025.

opublikowano: 2025-08-18
Komentarze
Polityka Prywatności