Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. administracyjnych w wydziale administracyjno-technicznym - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1578

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
1.zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
2.przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
3.zabezpieczenie:
- usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
- usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
- usługi paliwa do samochodów służbowych;
- usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności;
4.prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy na stanowisku:
1.intensywna praca z monitorami ekranowymi;
2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3.wymuszona pozycja ciała;
4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/977.html

Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: od 5000,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od posiadanego doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I. Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3.wykształcenie wyższe;
4.doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na stanowisku prowadzącym sprawy dotyczące administrowania obiektami;
5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
1.wiedza w zakresie w administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
2.znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa o finansach publicznych;
- ustawa o rachunkowości;
- Kodeks postępowania cywilnego;
- ustawa o samorządzie gminnym;
- ustawa prawo zamówień publicznych;
3.umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych;
4.praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
5.umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania, wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego, samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/977.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 59 8488321
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2.list motywacyjny;
3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy na stanowisku prowadzącym sprawy dotyczące administrowania obiektami lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6.kwestionariusz osobowy;
7.oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8.kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 25 sierpnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.

link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/977.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP) , Godziny : 7.30 - 15.30

opublikowano: 2025-08-18
Komentarze
Polityka Prywatności