Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu oraz programu "ciepłe mieszkanie" w wydziale ochrony środowiska w departamencie komunalnym w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1607

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Koordynowanie i współdziałanie w tworzeniu projektu budżetu Miasta. Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu Departamentu. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetowych Departamentu Komunalnego, współpraca z poszczególnymi stanowiskami w tym zakresie. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania dochodami budżetu gminy i powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych we współpracy z pracownikami Departamentu Komunalnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego
  • myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność
  • biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego
  • znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, finansów publicznych oraz zamówień publicznych)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : mile widziane studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji samorządowej.

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14362 .

Symbol oferty: DOR.2110.52.2025.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2025-08-13.
Termin składania dokumentów: 2025-08-25.

Wymagane wykształcenie: wyższe na kierunku: ochrona środowiska lub administracja lub finanse
i rachunkowość lub ekonomia.
Wymagania związane ze stanowiskiem.

Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe na kierunku: ochrona środowiska lub administracja lub finanse i rachunkowość lub ekonomia.

Wymagania dodatkowe:
- mile widziane studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji samorządowej,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, finansów publicznych oraz zamówień publicznych),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność,
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
- umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami oraz z klientami Urzędu,
- biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.

Zakres obowiązków:
1. Koordynowanie i współdziałanie w tworzeniu projektu budżetu Miasta.
2. Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu Departamentu.
3. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetowych Departamentu Komunalnego, współpraca z poszczególnymi stanowiskami w tym zakresie.
4. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania dochodami budżetu gminy i powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
5. Przygotowywanie we współpracy z pracownikami Departamentu Komunalnego postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi, a w szczególności:
- przygotowywanie propozycji opisu warunków udziału w postępowaniu, propozycji kryteriów oceny ofert, propozycji członków komisji, zaproszeń, zapytań i innych z uwzględnieniem propozycji (wniosków) pracowników prowadzących daną sprawę w komórce merytorycznej,
- redagowanie istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- utrzymywanie systematycznych kontaktów z Wydziałem Zamówień Publicznych oraz Radcą Prawnym, a także współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta w celu przepływu informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań.
6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych we współpracy z pracownikami Departamentu Komunalnego.
7. Zamieszczanie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej dokumentów dotyczących zamówień publicznych.
8. Sporządzanie wydziałowego planu zamówień publicznych dla Departamentu Komunalnego i przekazywanie do Wydziału Zamówień Publicznych.
9. Udział w pracach komisji przetargowych.
10. Realizacja programu priorytetowego Ciepłe Mieszkanie.
11. W zakresie zajmowanego stanowiska:
- terminowe i staranne prowadzenie powierzonych spraw, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
12. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
13. Samokontrola na stanowisku pracy.

Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących doświadczenie zawodowe,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy:
1. praca w systemie jednozmianowym,
2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi powyżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu oraz Programu Ciepłe Mieszkanie w Wydziale Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 sierpnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania
i realizacji budżetu oraz Programu Ciepłe Mieszkanie w Wydziale Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 13 sierpnia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących doświadczenie zawodowe,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-08-14
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności