Numer oferty: StPr/25/0898
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: inicjowanie działań w kierunku wdrażania nowch technologii,
zakładanie kart projektów i wnioskowanie do Zarządu o powoływanie zespołów wdrożeniowych w przypadku potrzeby skorzystania z pracowników innych komórek organizacyjnych,
określanie celów i harmonogramów projektu,
przygotowywanie wstępnych założeń projektowych i definiowanie zakresu koncepcji/projektu,
zapewnienie pełnego administrowania projektami w zakresie:
prowadzenia kompletowania i archiwizacji dokumentacji projektu: ofert, opisów technologicznych, koncepcji, projektów, analiz, prezentacji,
organizowania spotkań,
sporządzania notatek ze spotkań, konferencji, wyjazdów technicznych,
nadzór nad terminowym i efektywnym realizowaniem projektów,
zapewnienie raportowanie do dyrektora ds. technicznych oraz Zarządu,
udział w konferencjach branżowych, szkoleniach w zakresie nowych technologii,
utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami firm technologicznych,
organizowanie rozwoju merytorycznego pracowników,
zatwierdzanie opracowanych koncepcji i projektów oraz wnioskowanie do Zarządu o umieszczenie realizacji projektu w planie inwestycyjnym.
zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu,
uczestniczenie w odbiorze zrealizowanego projektu,
zbieranie danych pomiarowych (mierników) wynikających ze zrealizowanych projektów oraz ich analiza pod kątem ich zgodności z założeniami projektowymi,
zapewnienie wykonania powykonawczych analiz ekonomicznych dla projektów i rekomendowanie ich dalszego rozwoju, zaniechania lub wprowadzania korekt, ulepszeń.
współpraca z EC w zakresie opracowywania szczegółowych analiz ekonomicznych,
współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie realizacji projektów.
Godziny pracy 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 430 do 9 073 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw rozwoju produktu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 5-letnie doświadczenie (w zakresie wyuczonego zawodu na samodzielnym stanowisku).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7390200206
REGON: 510620015
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jarosław Kosin
Nr telefonu: 895241294
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko MAGAZYNIER Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: rekrutacja@mpec.olsztyn.pl do dnia 20.08.2025 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 89 524 12217
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon