Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor w referacie spraw obywatelskich z urzędem stanu cywilnego - Krzyż Wielkopolski, wielkopolskie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Pracodawca: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0409

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku:

Zadania główne:
I. Organizowanie (we współpracy z właściwymi instytucjami zadań gminy dotyczących spraw
wojskowych, obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego).
1. Opracowuje (aktualizuje) plany: zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, operacyjnego
funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w
tym przemieszczenia urzędu na zapasowe miejsce pracy, ochrony zabytków na wypadek konfliktu
zbrojnego.
2. Przygotowuje projekty aktów prawa miejscowego pozwalające burmistrzowi wypełniać funkcję
szefa obrony cywilnej i zespołu zarządzania kryzysowego oraz kierować zadaniami obronnymi.
3. Organizuje i przeprowadza kwalifikacje wojskowe, w tym wykazuje osoby jej podlegające, wzywa je
do stawienia się przed powiatowymi komisjami lekarskimi, a w razie konieczności egzekwuje ten
obowiązek (tytuły wykonawcze, postanowienia).
4. Wykonuje inne zadania związane z egzekwowaniem obowiązku obrony, w tym ewidencjonuje
osoby o nieuregulowanym stosunku do powszechnego obowiązku obrony, orzeka o konieczności
bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, uznaje za osobę posiadającą na wyłącznym utrzymaniu
członka rodziny albo za żołnierza samotnego.
5. Wykonuje zadania pozwalające (w razie ćwiczeń, ogłoszenia mobilizacji bądź wojny) przygotować
się do obrony, w tym przygotowuje stanowisko kierowania (burmistrza), organizuje stały dyżur oraz
szkolenia, treningi i ćwiczenia, uruchamia procedury podwyższenia gotowości oraz akcje kurierskie,
obwiesza o powszechnej mobilizacji (plakaty), reklamuje osoby od obowiązku pełnienia czynnej
służby wojskowej oraz nakłada świadczenia osobiste i rzeczowe (i nalicza wynagrodzenia).
6. Wykonuje zadania pozwalające zapobiegać zdarzeniom kryzysowym bądź minimalizować ich skutki,
w tym: zapewnia działanie zespołu zarządzania kryzysowego, uruchamia procedury podwyższenia
gotowości, organizuje i nadzoruje działanie systemów wczesnego wykrywania zagrożeń i alarmowania
o nich ludności, rozpoznaje zagrożenia kryzysowe i rekomenduje działania, organizuje szkolenia,
treningi i ćwiczenia, chroni infrastrukturę krytyczną oraz sporządza analizy, raporty i meldunki.
7. Sporządza sprawozdania dotyczące spraw wojskowych, obronnych, obrony cywilnej oraz
zarządzania kryzysowego.
II. Obsługa rady miejskiej, jej komisji i rad sołeckich.
1. Organizuje pracę rady miejskiej i jej komisji, w tym: przygotowuje sesje i posiedzenia, prowadzi ich
elektroniczną obsługę oraz sporządza protokoły.
2. Rejestruje uchwały, wnioski, interpelacje, petycje, skargi, opinie i wnioski kierowane do rady,
przekazuje je do realizacji i przygotowuje informacje w sprawie.
3. Przekazuje uchwały (i inne dokumenty) organom nadzoru oraz do publikacji w dzienniku
urzędowym województwa wielkopolskiego.
4. Prowadzi sprawy radnych dotyczące oświadczeń majątkowych oraz wypłat diet.
5. Organizuje prace rad sołeckich, w tym: przygotowuje zebrania sprawozdawczo-wyborcze, sporządza
protokoły, przekazuje wnioski do realizacji.
6. Prowadzi obsługę zadań dotyczących funduszu sołeckiego oraz diet sołtysów.

Zadania dodatkowe:
1. Organizuje konsultacje społeczne i referenda.
2. Organizuje spisy powszechne (z wyłączeniem spisu rolnego).
3. Pomaga w organizowaniu uroczystości zawarcia związku małżeńskiego.
4. Sporządza (w zakresie stanowiska pracy) plany, projekty uchwał i zarządzeń, informacje publiczne
oraz inne opracowania.
5. Wykonuje inne czynności związane z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniem
realizowanych zadań.
6. Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
2) Wykształcenie średnie.
3) Staż pracy minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Niekaralność (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
6) Nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe (szczególnie: w zakresie prawa, administracji, politologii, bezpieczeństwo publiczne).
2) Wysoki poziom posiadanych kompetencji cyfrowych w tym kompetencji informacyjnych obejmujących umiejętności wyszukiwania informacji, rozumienia jej, a także oceny jej wiarygodności
i przydatności.
3) Predyspozycje osobowościowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) dokładność, skrupulatność i cierpliwość,
c) komunikatywność i pewność siebie,
d) lojalność w stosunku do podwładnych i przełożonych.
4) Umiejętność posługiwania się przepisami prawnymi, w szczególności:
a) ustawy o samorządzie gminnym;
b) ustawy o funduszu sołeckim;
c) ustawy o finansach publicznych;
d) ustawy o rachunkowości;
e) ustawy prawo zamówień publicznych;
f) ustawa o obronie Ojczyzny;
g) ustawa o zarządzaniu kryzysowym;
h) ustawa o stanie klęski żywiołowej;
i) ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej.
5) Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
6) Prawo jazdy kategorii B

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
NIP: 7632101118
REGON: 570791081
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Tyranowicz
Nr telefonu: 67 256 41 45
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz
przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni, podpisany
własnoręcznym podpisem.
2) List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, posiadane kwalifikacje
i umiejętności, staż pracy potwierdzony kserokopiami świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu
(jeśli aktualnie pracuje). Dokumenty podpisane własnoręcznym podpisem z klauzulą Potwierdzam
zgodność z oryginałem.
4) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według ustalonego wzoru do
pobrania ze strony bip.krzyz.pl.
5) Oświadczenie, że:
a) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
c) kandydat posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) o zapoznaniu się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych do pobrania ze strony
bip.krzyz.pl.
6) W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopie dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność (art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 721).

Na ocenę kandydatów składać się będzie rozmowa kwalifikacyjna:
1) Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i
weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
2) Poprzez rozmowę kwalifikacyjną Komisja bada:
a) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonanie powierzonych
obowiązków,
b) cele zawodowe kandydata.
3) Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzi Komisja ds. przeprowadzenia naboru.
4) Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
5) Możliwość wyboru kandydata warunkuje uzyskanie przez niego co najmniej 70% możliwych do uzyskania punktów.

9. Termin i miejsce składania dokumentów, informacja o wyniku.
1) Wymagane dokumenty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Jana Pawła II 15, 64-761 Krzyż Wlkp. lub składać osobiście w sekretariacie Urzędu (ul. Wybickiego 11, 64-761 Krzyż Wlkp.) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 sierpnia 2025 roku do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Spraw Obywatelskich z Urzędem Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim
podinspektor - nabór nr OA.210.16.2025.
Za datę doręczenia dokumentów przyjmuję się datę ich wpływu do urzędu. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Pani Izabela Tyranowicz, tel. 67 2564145.
3) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
4) Dokumenty aplikacyjne oraz list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych spoza zakresu zawartego w kwestionariuszu osobowym do przeprowadzenia naboru i podpisane własnoręcznym podpisem.
5) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim zostaną dołączone do jego akt osobowych.
6) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krzyż Wielkopolski przez okres, co najmniej 3 miesięcy.

szczegółowe informacje dostepne na stronie internetowej:
https://www.prawomiejscowe.pl/GminaKrzyzWielkopolski/document/1210272/Ogloszenie-OA_210_16_2025

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-14
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności