Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 05 września 2025 (piątek)

Podinspektor w referacie finansowo - budżetowym - Krzyż Wielkopolski, wielkopolskie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Pracodawca: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0410

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych obowiązków i zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1. Prowadzi księgowość analityczną (księgi pomocnicze) z zakresu:
a. majątku, środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów,
b. inwestycji,
2. Dekretuje dowody księgowe dotyczące środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
3. Sporządza informacje o stanie mienia jednostki i budżetu.
4. Rozlicza zadania inwestycyjne.
5. Sporządza sprawozdania dotyczące środków trwałych i inwestycji.
6.Prowadzi kasę urzędu, w tym przyjmuje wpłaty (i opłaty skarbowe), wypłaca gotówkę, przechowuje gotówkę, odprowadza do banku nadwyżki gotówki bądź zamawia ją w przypadku niedoboru, rozlicza stan kasy.
6. Reguluje płatności na rzecz kontrahentów, instytucji i osób fizycznych.
7. Monitoruje rachunek bieżący urzędu, a w razie nadwyżek środków proponuje zakładanie lokat
bankowych.
8. Ewidencjonuje wpływające faktury (i przekazuje do księgowania).
9.Rejestruje dotacje zadań własnych i zleconych jednostkom budżetowym oraz środki na działalność
bieżącą jednostek organizacyjnych oraz inne.
10. Gospodaruje drukami ścisłego zarachowania.
11. Sporządza sprawozdania dotyczące obrotu gotówkowego.
12. Sporządza noty księgowe na potrzeby ewidencji księgowej.
Zadania dodatkowe:
1. Rozlicza materiały zakupione na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej.
2.Wykonuje inne czynności związane z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniem realizowanych zadań.
3. Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Odpowiedzialność
1. Odpowiedzialność za:
a. sumienne, rzetelne i terminowe realizowanie obowiązków służbowych,
b. jakość pracy i kulturę obsługi,
c. przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
2. Przestrzeganie obowiązujących przepisów.
3. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
4. Ochrona danych osobowych w zakresie zadań stanowiska.
5. Zachowanie tajemnicy służbowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
2. Wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż lub wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu rachunkowości, ekonomii i finansów)
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
5. Nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
1. Wysoki poziom posiadanych kompetencji cyfrowych w tym kompetencji informacyjnych obejmujących umiejętności wyszukiwania informacji, rozumienia ich, a także oceny ich wiarygodności i przydatności.
2. Predyspozycje osobowościowe:
a. Samodzielnie planuje i organizuje pracę,
b. Zdobywa informacje, formułuje wnioski i proponuje rozwiązania,
c. Umiejętnie stosuje przepisy, a w razie potrzeby współdziała ze specjalistami,
d. Bezstronnie rozpoznaje sprawy,
e. Wykonuje rzetelnie i terminowo powierzone zadania,
f. Obsługuje klientów i współpracuje z innymi zgodnie ze standardami jakości,
g. Pracuje zespołowo rozumiejąc wspólne cele i korzyści, pomaga innym,
h. Wypowiada się (pisze) w sposób zrozumiały posługując się właściwymi pojęciami.
3. Umiejętność posługiwania się przepisami prawnymi, w szczególności:
a. ustawą o samorządzie gminnym,
b. ustawą o rachunkowości,
c. ustawą o finansach publicznych
4. Dodatkowe kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu rachunkowości budżetowej
5. Pożądane minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy: 12 miesięcy.
6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
7. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim
NIP: 7632101118
REGON: 570791081
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Tyranowicz
Nr telefonu: 67 2564145
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 7. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności, staż pracy potwierdzony kserokopiami dokumentów, zaświadczenia o zatrudnieniu (jeśli aktualnie pracuje). Dokumenty podpisane własnoręcznym podpisem z klauzulą - "Potwierdzam zgodność z oryginałem".
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według ustalonego wzoru do pobrania ze strony bip.krzyz.pl.
5. Oświadczenie, że:
a. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b. kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
c. kandydat posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d. o zapoznaniu się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych do pobrania ze strony bip.krzyz.pl.
6. W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 721).
Na ocenę kandydatów składać się będzie rozmowa kwalifikacyjna:
1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
2. Poprzez rozmowę kwalifikacyjną Komisja bada:
a. predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków,
b. cele zawodowe kandydata.
3. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzi Komisja ds. przeprowadzenia naboru.
4. Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.
5. Możliwość wyboru kandydata warunkuje uzyskanie przez niego co najmniej 70% możliwych do uzyskania punktów.

Termin i miejsce składania dokumentów, informacja o wyniku.
1. Wymagane dokumenty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Jana Pawła II 15, 64-761 Krzyż Wlkp. lub składać osobiście w sekretariacie Urzędu (ul. Wybickiego 11, 64- 761 Krzyż Wlkp.) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05 września 2025r. do godz. 12:00, w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowo - Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim nr OA.210.17.2025".
Za datę doręczenia dokumentów przyjmuję się datę ich wpływu do urzędu. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Pani Izabela Tyranowicz.
3. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
4. Dokumenty aplikacyjne oraz list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych spoza zakresu zawartego w kwestionariuszu osobowym do przeprowadzenia naboru" i podpisane własnoręcznym podpisem.
5. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Krzyżu Wielkopolskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną dołączone do protokołu naboru.
6. Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krzyż Wielkopolski przez okres, co najmniej 3 miesięcy.

Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej:
https://www.prawomiejscowe.pl/GminaKrzyzWielkopolski/document/1210273/Ogloszenie-OA_210_17_2025
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-14
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności