Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 sierpnia 2025 (czwartek)

Podinspektor (departament fiansów i skarbu- biuro księgowości jednostki budżetowej) - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0896

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Głowackiego 17, 10-051 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych.
2. Przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione.
3. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów Urzędu Marszałkowskiego.
4. Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów i rejestrów VAT Urzędu Marszałkowskiego.
5. Windykacja należności budżetowych, w tym: wystawianie upomnień i wezwań do zapłaty, a także tytułów wykonawczych w zakresie należności wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
6. Naliczanie odsetek od nieterminowych płatności oraz odpisów aktualizujących, ich analiza i rozliczanie.
7. Terminowe sporządzanie deklaracji VAT Urzędu Marszałkowskiego oraz przekazywanie podatku VAT.
8. Przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
9. Sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości.
10. Archiwizowanie dokumentów.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 14.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: od 5800,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego)
I umowa- na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia ( z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1.W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu
ekonomicznym i co najmniej 3-letniego stażu pracy; b) posiadanie wykształcenia wyższego. 2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5. Nieposzlakowana opinia;
6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy zastosowaniu przepisów ustawy o rachunkowości; 3. Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości; 4. Umiejętność pracy w zespole; 5. Umiejętność organizacji pracy własnej; 6. Umiejętność obsługi programów komputerowych (programów - pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, finansowo-księgowych) oraz urządzeń biurowych; 7. Komunikatywność, dokładność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
Nr telefonu: 895219588
E-mail: j.gacioch@warmia.mazury.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany);
5.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
6.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
7.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
8.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
9.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
10.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
11.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
*Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
Dokumenty dodatkowe:
1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych,
z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3.Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
1)składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer ogłoszenia oraz symbol stanowiska) w Biurze Organizacyjnym i Kancelarii Ogólnej Departamentu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn) wejście od ul. Kościuszki, parter (pok. nr 1), pn. 8:00 -16:00; wt. - pt. 7:30 15:30)
lub
2)przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Departament Organizacyjny
Biuro Spraw Pracowniczych
ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn
z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - wskazać nazwę stanowiska i numer ogłoszenia.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności