Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Specjalista ds. wspierania oświaty polskiej za granicą k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: OŚRODEK ROZWOJU POLSKIEJ EDUKACJI ZA GRANICĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/08768

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Janusza Kurtyki 4, 02-646 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Rekrutacja nauczycieli do pracy dydaktycznej za granicą.
2. Współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami wspierającymi oświatę polonijną i polskojęzyczną.
3. Badanie potrzeb środowisk polonijnych w zakresie kierowania nauczycieli do pracy dydaktycznej za granicę.
4. Udział w sporządzaniu planów pracy i sprawozdań merytorycznych.
5. Sporządzanie analiz statystycznych i raportów dotyczących pracy nauczycieli za granicą.
6. Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji.
7. Prowadzenie korespondencji dotyczącej kierowania nauczycieli.
8. Udzielanie informacji nauczycielom zainteresowanym pracą za granicą.
9. Czynności administracyjne związane z kierowaniem nauczycieli.
10. Organizowanie spotkań szkoleniowych dla zrekrutowanych nauczycieli przed wyjazdem do wybranych krajów.
11. Udział w posiedzeniach komisji rekrutacyjnej ds. kierowania nauczycieli do pracy dydaktycznej za granicą.
12. Współpraca z placówkami konsularnymi i organizacjami polonijnymi.
13. Bieżąca współpraca z nauczycielami kierowanymi za granicę.
14. Organizowanie spotkań podsumowujących roczną pracę nauczycieli.
15. Przestrzeganie obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Biegła znajomość pakietu Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość MS Excel, MS Office,
3. znajomość poprawnej polszczyzny.
Wymagania dodatkowe:
1. samodzielność,
2. dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
3. dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań,
4. samokontrola.
Mile widziane: wykształcenie nauczycielskie.

Dokumenty wymagane przy składaniu aplikacji:
1) curriculum vitae zawierające informacje o wykształceniu, stażu pracy, posiadanym doświadczeniu i umiejętności w zakresie obowiązków wskazanych w ogłoszeniu oraz dane kontaktowe;
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dokumenty należy składać do dnia 25.08.2025 roku włącznie, pocztą elektroniczną na adres e-mail: praca@orpeg.pl z dopiskiem Rekrutacja specjalista ds. wspierania oświaty polskiej za granicą.
Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje złożone po terminie zostaną odrzucone.
2. Nadesłane aplikacje, z wyjątkiem aplikacji wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
3. Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy.

4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 668 028 055.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: RODO informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą z siedzibą w Warszawie, ul. Janusza Kurtyki 4, 02-676 Warszawa, tel: +48 739 030 301, email: sekretariat@orpeg.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@orpeg.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia.
4) Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z art. 221 § 2 oraz § 3- 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie danych osobowych wymaganych przez pracodawcę w celu zatrudnienia Państwa na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru lub mianowania,
c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w zakresie wyrażonej przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa lub wymaganych przez pracodawcę w celu zatrudnienia.
5) Państwa dane będą przetwarzane do momentu ustania stosunku pracy, a następnie przez okres 50 lat/10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. W przypadku wyrażonej przez Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa, Państwa dane będą przetwarzane do momentu jej odwołania.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
9) Ponadto w zakresie danych osobowych, których podanie jest dobrowolne przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy Administratora.
10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 2 oraz § 3- 5 Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
11) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY
NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą z siedzibą w Warszawie, ul. Janusza Kurtyki 4, 02-676 Warszawa, w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. wspierania oświaty polskiej za granicą.
Zostałem/-łam poinformowany/-a, iż zgoda może zostać przeze mnie wycofana w każdym czasie.
Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem (Pod oświadczeniem należy podać datę oraz podpisać się).

Warunki pracy:
1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno-biurowa, praca wykonywana w pozycji siedzącej.
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w nowoczesnym pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
budynek wyposażony w windy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OŚRODEK ROZWOJU POLSKIEJ EDUKACJI ZA GRANICĄ
NIP: 5212908445
REGON: 000195274
Adres www: orpeg.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Janusza Kurtyki 4, 02-646 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: edyta.ostaszewska@orpeg.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane przy składaniu aplikacji:
1) curriculum vitae zawierające informacje o wykształceniu, stażu pracy, posiadanym doświadczeniu i umiejętności w zakresie obowiązków wskazanych w ogłoszeniu oraz dane kontaktowe;
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dokumenty należy składać do dnia 25.08.2025 roku włącznie, pocztą elektroniczną na adres e-mail: praca@orpeg.pl z dopiskiem Rekrutacja specjalista ds. wspierania oświaty polskiej za granicą.
Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje złożone po terminie zostaną odrzucone.
2. Nadesłane aplikacje, z wyjątkiem aplikacji wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
3. Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy.

4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 668 028 055.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-08-14
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności