Numer oferty: StPr/25/2655
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w systemie komputerowym;
sprawdzanie pod względem formalno-prawnym otrzymanych dokumentów;
ustalanie prawa do zasiłku lub odmowy jego przyznania;
przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień, wezwań lub innych dokumentów wydawanych w postępowaniu administracyjnym;
przygotowywanie dokumentów do przekazania ich do innych komórek organizacyjnych;
prowadzenie rejestru dokumentów przekazywanych;
archiwizacja bieżących dokumentów.
Warunki pracy na stanowisku:
-brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy oraz utrudniających dostępność do budynku i pomieszczeń sanitarnych; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
-praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, siedząca, na parterze, w systemie otwartym.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
-list motywacyjny;
-kserokopie posiadanych świadectw pracy;
-kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń itp.;
-kwestionariusz osobowy - wg wzoru (załącznik nr 1)https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/get_file.php?id=316937;
nie dopuszcza się składania CV;
-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wg wzoru (załącznik nr 2)https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/get_file.php?id=305464
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracy (link https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/getFile?id=333496).
Informacja dla sygnalistów (link https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=219575).
Dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą lub osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, pok. 510, w kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru nr 24/2025 na stanowisko
Referent-Inspektor
Dział Ewidencji
w terminie do dnia 25.08.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://pup.wroclaw.ibip.pl oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Glinianej 20-22 piętro V.
Oferta dostępna w sali E, C, A
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze: od 4 840,00 zł miesięcznie brutto plus dodatek za wysługę lat w wysokości 5% wynagrodzenia zasadniczego, wzrastającego o 1% za każdy następny rok pracy do osiągnięcia 20 % po 20 latach pracy;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania określone zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j, Dz. U.z 2024 r. poz. 1135 z późn. zm.), w tym:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
mile widziane doświadczenie na pokrewnych stanowiskach lub przy wykonywaniu podobnych czynności;
bardzo dobra znajomość przepisów prawnych niezbędnych przy wykonywaniu zadań na danym stanowisku:
- ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
umiejętność obsługi programów użytkowych MS Office, Open Office oraz obsługi Internetu;
sumienność i staranność w wypełnianiu powierzonych zadań, kultura osobista, predyspozycje do pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
NIP: 8961000873
REGON: 932112482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny;
- kserokopie posiadanych świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń itp.;
- kwestionariusz osobowy wg wzoru
https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/get_file.php?id=316937
nie dopuszcza się składania CV;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wg wzoru
https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/get_file.php?id=305464
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracy:
https://pup.wroclaw.ibip.pl/public/getFile?id=333496
Dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą lub osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, pok. 510, w kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru nr 24/2025 na stanowisko
Referent-Inspektor
Dział Ewidencji
w terminie do dnia 25.08.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://pup.wroclaw.ibip.pl oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Glinianej 20-22 piętro V.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - sposób kontaktu: zgodnie z zamieszczonym ogłoszeniem na Biuletynie Informacji Publicznej http://pup.wroclaw.ibip.pl