Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 września 2025 (czwartek)

Specjalista ds. kontroli jakości w katedrze urologii i andrologii, wytwórnia atmp (nr 1910) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-08-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1910

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Marii Curie Skłodowskiej 9, 85-094 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:
- prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z kontrolą jakości Wytwórni ATMP;
- codzienna kontrola środowiska laboratoryjnego w tym: cząstek nieożywionych, ciśnień, temperatur i wilgotności pomieszczeń, poziomu gazów;
- przygotowanie miesięcznych raportów z kontroli środowiska laboratoriów;
- prowadzenie dzienników pomieszczeń/urządzeń;
- utrzymywanie w czystości i gotowości do pracy laboratoriów i urządzeń w pomieszczeniach czystych Wytwórni ATMP;
- tworzenie i nadzorowanie harmonogramu serwisowania, kalibracji i kwalifikacji urządzeń Wytwórni ATMP;
- bieżący nadzór nad gospodarką magazynową;
- przyjmowanie i kwalifikacja odczynników i materiałów laboratoryjnych;
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych Wytwórni ATMP;
- przeprowadzanie audytów u dostawcy;
- nadzór nad sposobem gromadzenia i utylizacji odpadów;
- współpraca z jednostkami współpracującymi (sterylizacja, pralnia odzieży barierowej, itp.).

Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- elastyczny czas pracy w ramach ruchomego systemu czasu pracy - wspieramy work-life balance,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- dodatkowe dni wolne:
* w Święto Uniwersytetu,
* wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
* dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
* dofinansowania do karty PZU Sport,
* dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
* dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
* preferencyjnych pożyczek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: biolog
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Biolog
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: ukończone studia wyższe licencjackie/inżynierskie;
kierunek: Biologia, Biotechnologia, Analityka Medyczna, Farmacja, Inżynieria Biomedyczna lub kierunki pokrewne;
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- obowiązkowość i rzetelność w realizacji zadań.
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
NIP: 8790177291
REGON: 000001324
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gagarina 11, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: zmr@cm.umk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pisemne oferty należy przesyłać:
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: zmr@cm.umk.pl
lub
- w postaci papierowej na adres:

Katedra Urologii i Andrologii
Zakład Medycyny Regeneracyjnej Collegium Medicum
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza
ul. Curie Skłodowskiej 9, 85-094 Bydgoszcz
z dopiskiem "rekrutacja - specjalista ds. kontroli jakości ATMP"

w terminie do 04.09.2025 r.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia).

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
a) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy.
b) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.
c) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
d) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
3. Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko.
4. W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy.
Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu.
5. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku w bazie kandydatów do pracy.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem.
7. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a) Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
b) Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c) Sprzeciw wobec przetwarzania.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
11. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
12. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
13. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD.

Zgoda:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach.

..................................
data i podpis

2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza przewidziany w art. 221 Kodeksu Pracy.

........................................
data i podpis
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

opublikowano: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności