Numer oferty: StPr/25/1601
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach. Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów. Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm. Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego. Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm i Skarbu Państwa, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej. Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano – remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz, biegła obsługa komputera - pakietów Office,
[Umiejętność 1] : znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, ustawy - Kodeks cywilny
[Inne] : mile widziane wykształcenie średnie w zakresie budownictwa z uprawnieniami budowlanymi lub wyższe z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi, mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14358 .
Symbol oferty: DOR.2110.48.2025.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2025-08-13.
Termin składania dokumentów: 2025-08-25.
Wymagane wykształcenie: wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe.
Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane wykształcenie średnie w zakresie budownictwa z uprawnieniami budowlanymi lub wyższe z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi,
2) mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,
3) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
4) umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,
5) umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,
6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
10) znajomość ustawy prawo budowlane,
11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
12) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
14) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,
15) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
Zakres obowiązków
Do zadań Pracownika ds. remontów mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm i Skarbu Państwa należeć będzie:
1) Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.
2) Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.
3) Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm.
4) Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.
5) Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
6) Nadzór nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.
7) Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.
8) Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm i Skarbu Państwa.
9) Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty mieszkaniowego zasobu Miasta i Skarbu Państwa.
10) Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.
11) Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm.
12) Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób Miasta Chełm i Skarbu Państwa.
13) Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.
14) Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm i Skarbu Państwa, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.
15) Uczestnictwo w komisjach przetargowych.
16) Organizowanie zamówień publicznych w zakresie działania Departamentu.
17) Współdziałanie z innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych Departamentu.
18) Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania Departamentu.
19) Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.
20) Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.
21) Terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
22) Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w Departamencie.
23) Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
24) Wykonywanie innych poleceń przełożonego oraz wyszczególnionych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm w zakresie spraw realizowanych w Departamencie Nieruchomości.
25) Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania oraz wnioski radnych i Komisji z zakresu stanowiska.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: powyżej 6 %.
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm i Skarbu Państwa w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 25 sierpnia 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm i Skarbu Państwa w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 sierpnia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
1. Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta