Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 sierpnia 2025 (piątek)

Stanowisko ds. kontroli w zespole audytu wewnętrznego i kontroli - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/1555

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie kontroli zgodnie z planem kontroli oraz kontroli doraźnych, zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Słupska oraz w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta Słupska.Praca wymagająca interpretacji i stosowania przepisów w zakresie funkcjonowania Urzędu Miejskiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz spółek, w szczególności księgowości i finansów publicznych oraz umiejętności analizy dokumentów podlegajacych kontroli.
Ważniejsze zadania:
1. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w wydziałach Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostach organizacyjnych oraz spółkach, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
2. przeprowadzenie kontroli w podmiotach zewnętrznych otrzymujących środki pieniężne z budżetu Miasta Słupska;
3. wykonywanie kontroli z uwzględnieniem celu, okresu, przedmiotu i zakresu kontroli, przepisów prawnych i wytycznych regulujących działalność w kontrolowanym podmiocie i zakresie, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
4. opracowywanie protokołu kontroli, zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku bez windy;
5. kontrole prowadzone w terenie.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
Wynagrodzenie brutto: od 5000,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od posiadanego doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3.wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, księgowość lub pokrewne;
4.w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy;
5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
1.mile widziane wykształcenie lub uprawnienia w zakresu kontroli;
2.mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości, księgowości;
3.znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości;
4.umiejętność redagowania pism;
5.umiejętności analityczne;
6.umiejętność interpretacji i stosowania przepisów z zakresu działalności samorządu;
7.umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy.

informacje są dostępne na stronie: https://bip.um.slupsk.pl/praca/976.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje na stronie https://bip.um.slupsk.pl/praca/976.html
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk,przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawcą (ePUAP), z dopiskiem: "Nabór na stanowisko ds.kontroli w Zespole Audytu Wewnętrznego i Kontroli", w terminie do dnia 22 sierpnia 2025r.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6. kwestionariusz osobowy;
7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.



Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30 - 15.30

opublikowano: 2025-08-13
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności