Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor - Mikołów, śląskie

Data dodania: 2025-08-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracodawca: Urząd Miasta Mikołów
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0329

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie rachunkowości podatków i opłat w zakresie:
a) należności z tytułu podatku od nieruchomości deklarowanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej,
b) podatku od środków transportowych.
2. Księgowanie wpłat podatkowych i opłat lokalnych wpłacanych do kasy Urzędu Miasta jak również wpłat bankowych.
3. Kontrola terminowości wpłat zobowiązań podatkowych:
a) wystawianie i wysyłanie upomnień,
b) wystawianie i elektroniczna wysyłka tytułów wykonawczych, celem należytej egzekucji administracyjnej,
c) ograniczanie tytułów wykonawczych po dokonaniu wpłat.
4. Prowadzenie ewidencji decyzji określających, wysłanych upomnień, tytułów wykonawczych, odwołań oraz innych pism dotyczących prowadzonych spraw.
5. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych poprzez założenie hipoteki.
6. Sporządzenie zaświadczeń o niezaleganiu w płatnościach podatków i opłat.
7. Uzgadnianie przypisów i odpisów z Wydziałem Podatków i Opłat Lokalnych.
8. Analiza zaległości i nadpłat podatników.
9. Wydawanie postanowień w sprawie zarachowania wpłat i zaliczenia nadpłat.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 miesięcy (1 umowa)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Rynek 16
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 7.30-15.30

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • doświadczenie w pracy w zespole
  • obsługa komputera - exel, word
  • Bardzo dobra organizacja pracy i zorientowanie na wyniki

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania
Niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse i rachunkowość.
3. Minimum roczny udokumentowany staż pracy na podobnym stanowisku, potwierdzony świadectwami pracy lub zaświadczeniami.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
8. Dobra znajomość przepisów:
a) ustawy Ordynacja podatkowa z dnia 29 sierpnia 1997 r., (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 111),
b) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z dnia 17 czerwca 1966 r., (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 132),
c) ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z późn. zm.).

Dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office w stopniu dobrym.
2. Dobra znajomość obsługi programu REKORD Posesja.
3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: wysoka kultura osobista, sumienność i bardzo duże zaangażowanie, terminowość, bardzo dobra komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność protokołowania.

Informacja o warunkach zatrudnienia:
1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
2. Praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. Praca administracyjno-biurowa.
4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
5. Praca przy monitorze ekranowym.
6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.
7. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.
8. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lipcu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Mikołów
NIP: 6351002915
REGON: 000527227
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Gabriela Ciechacka
Nr telefonu: 32 3248410
E-mail: um@mikolow.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
2. Świadectwa pracy, zaświadczenia jeśli kandydat jest zatrudniony dokumentujące roczny staż pracy na podobnym stanowisku.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - Załącznik Nr 1.
4. CV.
5. List motywacyjny.
6. Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku - Załącznik Nr 3.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) - Załącznik Nr 4.
9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach/uprawnieniach jeżeli kandydat takie posiada.

List motywacyjny, CV oraz klauzula o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Mikołów, 43-190 Mikołów, Rynek16 lub składać w Urzędzie Miasta Mikołów, pokój nr 1 (Biuro Podawcze). Oferty muszą zawierać dopisek na kopercie ,,Oferta na stanowisko podinspektora w Wydziale Księgowości Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Mikołów.
Termin składania i przesyłania ofert od dnia 04.08.2025 r. do dnia 18.08.2025 r. (decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta Mikołów).
Oferty, które wpłyną po terminie do Urzędu Miasta, będą nieczytelne lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów określonych w punkcie VI nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu nie będą powiadamiane, natomiast będą mogły uzyskać telefoniczną informację w tej sprawie. Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach
i godzinach pracy Urzędu Miasta pod numerem (32) 3248410.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: pn-pt, Godziny : 7.30-15.30

opublikowano: 2025-08-13
ostatnia aktualizacja: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności