Numer oferty: StPr/25/1219
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.
2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.
3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.
4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.
5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.
6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.
7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.
8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.
9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.
*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa klienta
- organizacja pracy biurowej
- ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie administracyjne, techniczne i ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem, zarządzaniem nieruchomościami; umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w budownictwie (prawo budowlane, rozporządzenia itp.) oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; umiejętność planowania i organizacji pracy; rzetelność, samodzielność, zaangażowanie; umiejętność obsługi mieszkańców
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zuzanna"
NIP: 6460010405
REGON: 27105083500000
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Giemza
Nr telefonu: 32 219 65 12
E-mail: biuro@tsmzuzanna.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych + List motywacyjny
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie TSM Zuzanna w Tychach, przy ul. Zgrzebnioka 35a lub przesłać pocztą na powyższy adres lub na adres e-mail: biuro@tsmzuzanna.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kkontakt osobisty: ul. Zgrzebnioka 35 m. A, 43-100 Tychy: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00