Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 sierpnia 2025 (wtorek)

Referent w składnicy akt zespołu bezpieczeństwa informacji (k) - Tarnów, małopolskie

Data dodania: 2025-08-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1970

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Traugutta 4, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE, prowadzenie ewidencji spisów
akt przekazanych kat. B i BE celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołów
brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i wydawanych zezwoleń na brakowanie,
prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE . Brakowanie dokumentacji
niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,
przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowań
przygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,
wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianie
oryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,
udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatów
Policji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 967,95 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Komenda Miejska Policji w Tarnowie ogłasza nabór na stanowisko referenta w Składnicy Akt Zespołu Bezpieczeństwa Informacji w Tarnowie

Szczegóły oferty konkursowej :
https://tarnow.bip.policja.gov.pl/332/oglo/39180,Ogloszenia.html

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 26.08.2025 R.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Tarnowie
NIP: 6750005594
REGON: 35108157000190
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Traugutta 4, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Kwiek
Nr telefonu: 47 831 12 30, 47 831 14 34
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt telefoniczny

opublikowano: 2025-08-13
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności