Numer oferty: StPr/25/1972
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, publikacja ofert, dbanie o social media, obieg dokumentów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie licencjat-magister kierunek administracja publiczna, staż pracy: minimum 2 lata w zawodzie rekruter lub pracownik biurowy lub pracownik administracyjny. Rodzaj prac: kontakt telefoniczny z klientem, publikacja ofert, dbanie o social media, obieg dokumentów. Praca w Tarnowie od pon. - pt. w godz. 8.00-16.00. Wynagrodzenie: 4 666 zł brutto.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradcy do spraw zatrudnienia
Nr telefonu: 14688 23 57, 14688 23 58
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie