Numer oferty: StPr/25/0540
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • prowadzenie ewidencji i nadzór w zakresie kosztów za zużycie energii elektrycznej;
• prowadzenie spraw związanych z opieką nad zwierzętami na terenie gminy;
• prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym;
• monitorowanie wydatków środków finansowych dla prowadzonych zadań;
• sporządzanie ankiet, sprawozdań statystycznych, itp. wynikających z zakresu czynności;
• prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach wynikających z zakresu prowadzonych spraw;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 09.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : pełna treść ogłoszenia na stronie www.bip.andrespol.pl
[Inne] : • znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i o finansach publicznych,
• znajomość przepisów ustawy Utrzymanie czystości i porządku w gminach,
• znajomość zagadnień dotyczących gminnego transportu publicznego,
• znajomość zagadnień wynikających z ustawy o ochronie zwierząt,
• umiejętność obsługi programu MS Office, w szczególności MS Excel,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Andrespolu
NIP: 7281006882
REGON: 000535391
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mirosław Pawlak
Nr telefonu: 42 2132440
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia naboru na stronie: www.bip.andrespol.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon