Numer oferty: StPr/25/0566
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów; prowadzenie spraw z zakresu utraty statusu osoby bezrobotnej
i poszukującej pracy; ustalenie uprawnień do zasiłku; naliczanie wypłat zasiłków dla osób bezrobotnych, oraz stypendiów z tytułu odbywania staży i szkoleń; rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia; znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego; mile widziane doświadczenie w administracji publicznej lub dziedzinie pokrewnej administracji; gotowość do samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagane dokumenty: życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających posiadany staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenia, itp.); kopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia, itp.); oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (druk do pobrania ze strony internetowej BIP PUP Puławy); oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej BIP PUP Puławy);poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W PUŁAWACH
NIP: 7162271230
REGON: 431205270
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kozak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach ul. Lubelska 2G (pok. 205, I piętro) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw ewidencji i świadczeń w Dziale Ewidencji i Świadczeń w terminie do dnia 22 sierpnia 2025 roku do godz. 15.00
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście