Numer oferty: StPr/25/0258
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Żydowska 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno-biurowa Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności; obsługa systemu EKSMOON, sprawozdawczość, obsługa posiedzeń składów orzekających, w tym posiedzeń wyjazdowych; przygotowywanie dokumentacji w postępowaniu odwoławczym; przygotowywanie orzeczeń o niepełnosprawności i o stopniu niepełnosprawności; realizacja wniosków o wydanie karty parkingowej i legitymacji osoby niepełnosprawnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
- umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe.
Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1) biegła znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość programów komputerowych: Word, Excel, Open Office, EKSMOON,
2) znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności
i stopniu niepełnosprawności, rozporządzenia w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, rozporządzenia w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
3) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach,
4) mile widziany staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
1) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
2) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) samodzielność, kreatywność,
5) umiejętność pracy pod presją czasu,
6) odporność na stres,
7) umiejętność skutecznego komunikowania się,
8) wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim
NIP: 5291568528
REGON: 013304885
Krótki opis działalności gospodarczej: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Maz.
Adres www: http://www.pcpr.powiat-grodziski.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żydowska 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Lidia Dobrowolska
Nr telefonu: 227240709
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) zawierający dane określone w art. 221 §1 Kodeksu Pracy,
2) podanie o przyjęciu do pracy na stanowisko objęte naborem,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6) oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa w Unii Europejskiej
lub obywatelstwa innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
c) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Uwaga: Niezłożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim lub pocztą (decyduje data wpływu) w zamkniętych kopertach z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko: Referent/ Starszy Referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Grodzisku Mazowieckim oraz określeniem nadawcy na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim
05-825, ul. Żydowska 19., Termin: do 22.08.2025 r. do godz. 15:00.