Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Radca prawny - Milanówek, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Numer oferty: StPr/25/0260

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa prawna jednostek organizacyjnych, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Milanówka w sprawie zapewnienia wspólnej obsługi (…) ze szczególnym uwzględnieniem Centrum Usług Społecznych, w zakresie:
• udzielanie porad prawnych; sporządzanie opinii prawnych; sporządzanie i opiniowanie umów; udzielanie
ustnych konsultacji i informacji;
• pomoc przy opracowywaniu projektów aktów prawnych, decyzji administracyjnych i dokumentów
związanych z działalnością obsługiwanej jednostki, w tym zarządzeń, projektów uchwał Rady Miasta,
umów, regulaminów, porozumień;
• występowanie w imieniu obsługiwanych jednostek organizacyjnych Gminy przed sądami powszechnymi,
administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz organami administracji rządowej i samorządowej w
granicach pełnomocnictwa udzielonego przez Burmistrza.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 do 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: radca prawny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia:
  • Radca prawny (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
* obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135);
* pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
* brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
* nieposzlakowana opinia;
* minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku radcy prawnego lub jako adwokat;
* uprawnienia radcy prawnego potwierdzone kopią wpisu na listę radców prawnych;
* znajomość ustaw, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pomocy społecznej, ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, ustawy o finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o egzekucji administracyjnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Karta Nauczyciela, Kodeks karny wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeks cywilny w zakresie kompetencji jednostki ustawy o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
* biegła obsługa komputera w zakresie MS Office;
* umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań;
* odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymaganie dodatkowe (pożądane):
* doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych;
* doświadczenie procesowe w prowadzeniu spraw w postępowaniu przed sądami powszechnymi, administracyjnymi i organami egzekucyjnymi;
* prawo jazdy kat. B;
* komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność i sumienność;
* wysoka kultura osobista, obowiązkowość, dokładność i systematyczność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
NIP: 5291004197
REGON: 000525889
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Pakuła
Nr telefonu: 227583061
E-mail: joanna.pakula@milanowek.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: * CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny;
* kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
* kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
* kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
* oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
**w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
* oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w tym publikację danych osobowych (imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*;
* oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 78/IX/2025 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 7 kwietnia 2025 roku.
*** druki kwestionariusza i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl Zatrudnienie planowane:
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek.
z dopiskiem: OGŁOSZENIE NR 32/2025 oraz podanym numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godz. 18.00, Termin: do 18.08.2025 r. do godz. 18:00

opublikowano: 2025-08-13
ostatnia aktualizacja: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności