Numer oferty: StPr/25/3001
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy,
-obsługa procesu rekrutacyjnego i dokumentacji pracowniczej,
-naliczanie wynagrodzeń, premii i dodatków,
-sporządzanie list płac i deklaracji ZUS/PIT dla pracowników,
-obsługa urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności,
-przygotowywanie świadectw pracy, zaświadczeń i umów o pracę,
-monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
-doradztwo w zakresie prawa pracy dla pracowników i przełożonych,
-współpraca z urzędami - ZUS, PIP,
-aktualizacja regulaminów dokumentacji kadrowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie min. 3 lata
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "OFFICE" Biuro Rachunkowe Alina Kurpiel
NIP: 8131145312
REGON: 691740983
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 608582477
E-mail: a.kurpiel@ak-office.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail