Numer oferty: StPr/25/0633
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ALEJA 1 GO MAJA 5A, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz.1270).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 700 do 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent sędziego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem asystenta sędziego - stosownie do treści art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 217) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:
a) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
b) jest nieskazitelnego charakteru,
c) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,
d) ukończył 23 lata.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Sąd Rejonowy Szamotuły
NIP: 7871789709
REGON: 000324116
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ALEJA 1 GO MAJA 5A, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Określenie wymaganych dokumentów do zgłoszenia się do konkursu:
a) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,
b) życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,
c) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,
d) oświadczenie, o którym mowa art. 155a § 6 ustawy z dnia 27.07.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych, tj. że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
f) aktualna fotografia zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
g) zgodę na przetwarzanie danych osobowych i umieszczenie na liście rezerwowej (załącznik do pobrania przy ogłoszeniu o niniejszym konkursie),
h) klauzulę - obowiązek informacyjny przy rekrutacji w przypadku zbierania danych osobowych (załącznik do pobrania przy ogłoszeniu o niniejszym konkursie).
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Termin i miejsce złożenia zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu:
a) termin złożenia wymaganych dokumentów: do dnia 15 września 2025 r.
b) miejsce złożenia zgłoszenia: bezpośrednio w siedzibie Sądu Rejonowego w Szamotułach (w Biurze Podawczym lub w Oddziale Administracyjnym od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30), drogą pocztową - za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe (w przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego za datę ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) - na adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach, Oddział Administracyjny, 64-500 Szamotuły ul. Aleja 1 Maja 5a.
Kandydat składa wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach zaadresowanych na Oddział Administracyjny Sądu Rejonowego w Szamotułach opatrzonych oznaczeniem konkursu Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A.1101.14.2025 " .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta